Tomzor Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg lurer på om man kan avslutte Windows XP installasjonen uten å ødelegge harddisken e.l. ? Jeg har kommet til hvor man skal taste inn lisensen, men finner den ikke, så jeg vil avslutte den. Lenke til kommentar
AlekXP Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg lurer på om man kan avslutte Windows XP installasjonen uten å ødelegge harddisken e.l. ? Jeg har kommet til hvor man skal taste inn lisensen, men finner den ikke, så jeg vil avslutte den. Det skal gå greit å avslutte, jeg har såfall gjort det uten problem. Men nå, om du har formatert harddisken din så har du ikke noe operativsystem før du har installert dette på nytt. Anbefaler at du tar en "Treg/Sein Formatering" når du har funnet XP-nøkkelen og skal installere det på nytt igjen. Såfall det jeg har gjort, og har ikke opplevd noe tull hittil . mvh AlekXP Lenke til kommentar
Tomzor Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Jeg lurer på om man kan avslutte Windows XP installasjonen uten å ødelegge harddisken e.l. ? Jeg har kommet til hvor man skal taste inn lisensen, men finner den ikke, så jeg vil avslutte den. Det skal gå greit å avslutte, jeg har såfall gjort det uten problem. Men nå, om du har formatert harddisken din så har du ikke noe operativsystem før du har installert dette på nytt. Anbefaler at du tar en "Treg/Sein Formatering" når du har funnet XP-nøkkelen og skal installere det på nytt igjen. Såfall det jeg har gjort, og har ikke opplevd noe tull hittil . mvh AlekXP Takker for hjelpa AlekXP Men hvordan avslutter du den? Ved å ta ut cden bare? Finner ingen "avslutt" knapp noen steder :/ Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Bare ta ut CD, resett eller slå av PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå