Gå til innhold

Avbryte Windows XP installasjon, trygt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg lurer på om man kan avslutte Windows XP installasjonen uten å ødelegge harddisken e.l. ? Jeg har kommet til hvor man skal taste inn lisensen, men finner den ikke, så jeg vil avslutte den.

Det skal gå greit å avslutte, jeg har såfall gjort det uten problem.

Men nå, om du har formatert harddisken din så har du ikke noe operativsystem før du har installert dette på nytt.

Anbefaler at du tar en "Treg/Sein Formatering" når du har funnet XP-nøkkelen og skal installere det på nytt igjen. Såfall det jeg har gjort, og har ikke opplevd noe tull hittil :) .

mvh

AlekXP

Lenke til kommentar
Jeg lurer på om man kan avslutte Windows XP installasjonen uten å ødelegge harddisken e.l. ? Jeg har kommet til hvor man skal taste inn lisensen, men finner den ikke, så jeg vil avslutte den.

Det skal gå greit å avslutte, jeg har såfall gjort det uten problem.

Men nå, om du har formatert harddisken din så har du ikke noe operativsystem før du har installert dette på nytt.

Anbefaler at du tar en "Treg/Sein Formatering" når du har funnet XP-nøkkelen og skal installere det på nytt igjen. Såfall det jeg har gjort, og har ikke opplevd noe tull hittil :) .

mvh

AlekXP

Takker for hjelpa AlekXP :)

Men hvordan avslutter du den? Ved å ta ut cden bare? Finner ingen "avslutt" knapp noen steder :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...