Gå til innhold

Skal ha HTC Hero - men velge brun eller hvit?

Anbefalte innlegg

Har bestemt meg for en HTC Hero, men er usikker på om jeg skal velge brun eller hvit. Har ikke mulighet til og dra til butikk og se den, så jeg har sett bilder på nett. Blir ikke enig med meg selv om hvem jeg skal velge. Hvilken farge er penest, gir flest fingermerker? Noen som kan hjelpe her?

Mvh

Nesral Ynnor

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har bestemt meg for en HTC Hero, men er usikker på om jeg skal velge brun eller hvit. Har ikke mulighet til og dra til butikk og se den, så jeg har sett bilder på nett. Blir ikke enig med meg selv om hvem jeg skal velge. Hvilken farge er penest, gir flest fingermerker? Noen som kan hjelpe her?

Mvh

Nesral Ynnor

Hei Nesral

Jeg har da en brun HTC Hero, aldri sett den hvite i virkligheten faktisk.

Når det gjelder fingermerker på den Brune HTC Hero, så må jeg si jeg har opplevd svært lite av det.

Sitter og ser på bakdekselet til telefonen nå, og ser ingen fingermerker der.

Når det gjelder skjermen til Hero så ser man såklart litt fingermerker når skjermen er av. Men dette "forsvinner" når skjermen er på.

Satt nettopp og så fra alle vinkler om jeg kunne se noen fingermerker med skjermen på, men ser fint lite, eller ingenting.

Når det gjelder hvilken farge som er penest så er det vel smak og behag. Selv synes jeg det er greit med den brune Hero.

Håper innlegget mitt gav deg litt svar. :)

mvh

AlekXP

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...