Gå til innhold

Failure i Update - Kommer ikke inn i windows 7

Anbefalte innlegg

Etter at jeg installerte windows 7 igår har det meste gått. Alle dokumenter er read only, ingen lyd og nå kommer jeg ikke inn i windows en gang pga failure i update.

Det kom opp en melding isted om update og jeg oppdaterte. Restartet pcen når den ba om det, men så kom problemet. Jeg kom ikke videre.

Meldingen er: "failure configuring windows updates reverting changes"

Det virker som dette er et stort problem, her er google søk på problemet:

http://www.google.no/#hl=no&source=hp&...;fp=1&cad=b

http://mybroadband.co.za/vb/showthread.php?t=197548

Hva skal jeg gjøre for å ordne dette? En av de første tingene jeg leste om windows 7 var at oppdateringer gikk prikkfint, men det første som skjer er at første oppdatering ødelegger alt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du ikke kommer inn i Windows, må du prøve å starte pcen på nytt og trykke F8 under oppstarten. Da skal du få opp en meny, og der kan du velge å få tilbake siste fungerende konfigurasjon.

Om ikke det funker, må du kanskje legge inn Windows 7 på nytt. Og du har uansett trolig bare vært uheldig.

Har lagt inn alle oppdateringene til Windows 7 på alle pcene mine som kjører W7, samt en rekke virtuelle pcer, og ikke opplevd ett eneste problem.

Du har selvsagt en helt lovlig Windows 7 utgave? Ikke noe nedlastet piratkopi? For da er vel feilen akkurat det....

Lenke til kommentar
Hvis du ikke kommer inn i Windows, må du prøve å starte pcen på nytt og trykke F8 under oppstarten. Da skal du få opp en meny, og der kan du velge å få tilbake siste fungerende konfigurasjon.

Om ikke det funker, må du kanskje legge inn Windows 7 på nytt. Og du har uansett trolig bare vært uheldig.

Har lagt inn alle oppdateringene til Windows 7 på alle pcene mine som kjører W7, samt en rekke virtuelle pcer, og ikke opplevd ett eneste problem.

Du har selvsagt en helt lovlig Windows 7 utgave? Ikke noe nedlastet piratkopi? For da er vel feilen akkurat det....

Har ekte versjon ikke noe pirat. Faen så mye tull. trodde windows 7 skulle være bra :(

Lenke til kommentar
Har ekte versjon ikke noe pirat. Faen så mye tull. trodde windows 7 skulle være bra :(

Prøvde du F8 da? Du kan jo ikke dømme et operativsystem pga en eneste feil...trolig har du vært uheldig under oppdatering. Det kan jo skje...

Fortsetter problemet må du jo kanskje sjekke litt hardware, kan jo være noe det er feil på.

Lenke til kommentar

Prøvde du F8 da? Du kan jo ikke dømme et operativsystem pga en eneste feil...trolig har du vært uheldig under oppdatering. Det kan jo skje...

Fortsetter problemet må du jo kanskje sjekke litt hardware, kan jo være noe det er feil på.

Ja jeg skal prøve senere idag. Hvis du ser på google så virker det som dette er et problem for veldig mange.

Lenke til kommentar

Prøvde f8 og "last good configuration" nå og det kommer opp det samme..

Hva skal jeg gjøre for å ordne dette?

Lenke til kommentar
Prøvde f8 og "last good configuration" nå og det kommer opp det samme..

Hva skal jeg gjøre for å ordne dette?

Formatere pcen din og legge inn Windows 7 på nytt, ikke mange andre muligheter når ikke F8 muligheten fungerer.

Prøvde å formatere pcen, men ble tull, så instalerte XP igjen først og deretter win 7. Nå ser det ut som det funker :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...