Bruker-104685 Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Disse er det jeg har kjøpt på PSN, er kansje litt for alle her flower Hercules PS1 Sonic 4 Lara Croft Guardian Of Light Trine Ratchet And Clank Quest For Booty Killzone 2 map packs UC2 map packs Burnout Paradise Tumble Fat Princess Det er disse jeg kommer på i farta, kan være mye mer! Lenke til kommentar
tigerdyr Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Lemmings - et av de beste spill ever uanset platform og genre. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Dette har eg skaffet meg gjennom PSN: Worms 2 Tekken 2 Syphon Filter Medievil Theme Hospital Driver Crash Bandicoot 2 Final Fantasy 7 Final Fantasy 8 Final Fantasy 9 Street Fighter Alpha Metal Gear Solid Destruction Derby Everybody's golf Cool Boarders 3 CC Red Alert Resi 2 Mortal Kombat 2 Burnout Paradise Wolfenstein 3d Pluss en haug med add-ons. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Foreløpig disse: Final Fantasy VII Final Fantasy VIII Final Fantasy IX Crash Bandicoot 2 Metal Gear Solid Driver Jumping Jack Flash (En kompis av meg som fikk et innfall; "Ja, vi kjøper JJF!") Spill jeg skal skaffe meg: Tekken 2 Tekken 3 viss det kommer (Beste Tekken ever) Vagrant Story Spill jeg håper kommer, og skaffer meg viss de gjør det: Xenogears (Tviler, men kan jo håpe) Endret 4. februar 2011 av malmern Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Har ikke kjøpt så veldig mye på PS3 store, de få gangene jeg er der så laster jeg ned en demo eller to. Uansett; - Ratchet and Clank: Quest for Booty - World at War: Map Pack 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Ha ha, jeg lasta ned Peggle her forleden. DET var sykt vanedannende. Kronespill møter Arkanoid og Puzzle Bubble... (?) Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Ha ha, jeg lasta ned Peggle her forleden. DET var sykt vanedannende. Kronespill møter Arkanoid og Puzzle Bubble... (?) He he, ja Peggle er morsomt det, bare synd det er så kort. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Ha ha, jeg lasta ned Peggle her forleden. DET var sykt vanedannende. Kronespill møter Arkanoid og Puzzle Bubble... (?) He he, ja Peggle er morsomt det, bare synd det er så kort. Jepp. Og det var ikke mange på multiplayer'n heller. Bra at man kan spille lokal 2-player da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå