zlpw0ker Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 kjøpte meg nylig MGS1 fra PSX jo var et spill som heter no critter.ganske morsomt og addicted spill enkli.hehe Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Det eg kommmer på i farten ihvertfall; PS3: Warhawk GT5p Wipeout HD SOCOM SIREN:Blood Curse Tekken 5 R&C: Quest for Booty PSX: Wipeout Syphon Filter Medal of Honor Resident Evil 2 EDIT: R&C: Quest for Booty ja Endret 5. desember 2009 av Mala Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Kom på att jeg hadde kjøpt yeti sports og Rock Band: unplugged Det kan bli ganske morsomt noen ganger Lenke til kommentar
PSV Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Har bare kjøpt "R&C: Quest for Booty" og "Age of Booty". Siste sletta jeg da jeg fullførte det ganske kjapt, Quest for Booty kommer ikke til å bli spilt på en god stund ser det ut som. Jeg kjøpte vel iofs også "Final Fantasy VII", men dette orka jeg ikke spille mer enn en times tid, ble ikke det samme på PS3 som på PS1 altså. Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 17. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2010 Kjøpte nylig "The Siege" map-packm til UC 2.. Litt kjipt at prisen gikk ned 50% DAGEN etter jeg kjøpte den.. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Flower, Stardust HD, Pixeljunk Shooter, Fat Princess og Shatter. Alle sammen geniale spill vel verdt pengene. Vurderer å gå til innkjøp av Dead Nation, da det virker veldig kult ut. Dessverre kommer det nok til å komme på PS+ en dag, og da er det like godt å vente på den dagen. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Ser mange har kjøpt Crash Bandicot. Hva er det for slags spill? Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 18. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) Helt ærlig? Veit du ikke hva Crash Bandicoot er? Endret 18. desember 2010 av ListeKlovnen Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) Oppdatering fra et år siden: Kjøpt: wipEout HD Fury Crash Team Racing Super Stardust HD Shatter Bionic Commando Rearmed Metal Gear Solid (PS1) Final Fantasy IX Tekken 2 PixelJunk Shooter Peggle Pac-Man Championship Edition DX PSN+: Ratchet & Clank: Quest for Booty Critter Crunch Syphon Filter 3 Super Street Fighter II Turbo HD Remix Cuboid Endret 19. desember 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Har kjøpt Crash bandicoot 1 og 3, itilleg til crash team racing. Syphon filter 1 og 3... men mangler jo de kuleste spillene, Crash bandicoot 2 og Syphon filter 2. Men dem har de jo ikke i den norske/EU storen Har sett de har den i US sin psn store men klarte ikke handle derfra med mitt norske kort. adressen på kortet og den falske adressen jeg oppga når jeg lagde konto på us storen stemmer ikke. Derfor får jeg kun lasta ner demoer og ikke kjøpe spill Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Eg var heldigvis kjapp nok til at eg fikk de spillene du nevner og noen flere fra US Store'n før de la inn den kjedelige sperren slik at vi ikke får handlet fra andre Store'er. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 yey, fant en måte å få kjøpt dem på. Kjøpte ett Playstation Network card ( US card ) på 20 dollar. Laster ned Crash bandicoot 2 og Suppefilter 2 as we speak Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Ja, men det er den eneste måten som går ann, er den de har lagt opp til at folk skal bruke. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Har kjøpt følgende titler: - Battlefield 1943 - Super Stardust HD - Linger of shadows - Warhawk - Wipeout HD Har ikke blitt mange titlene.. Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 25. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2010 Fikk playstation card på 400 kroner til jul! Noen anbefalinger? :!: Lenke til kommentar
Grandmaster Gamer Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 noen som vet om de selger kule old school shoot em up? om feks rtype, gradius osv Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 noen som vet om de selger kule old school shoot em up? om feks rtype, gradius osv Er det skummelt å sjekke selv eller? Lenke til kommentar
Grandmaster Gamer Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) da har jeg kjøpt mitt først spill i ps store: tetris Digger musikken og spillet. Ellers gir nye tetris litt tilbake samme følse av orginalen jeg spilte på gameboy for ca 20 år siden. Eneste minus er at det er mye fancy greier. Positive er enda bedre musikk enn den på gameboy PS fikk min ps3 idag btw ps3 slim, 320GB, liker denne bedre enn da jeg kjøpte xbox360 solgte min xbox360 lenge siden :OD Endret 28. januar 2011 av Game-master Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Den gamle Tetris musikken som feks var på NES er jo helt episk. Grattis med PS3 Lenke til kommentar
Tyv Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Det eneste jeg har kjøpt er map pakkene til Modern Warfare 2, og de var ikke billige heller! Planlegger å kjøpe map pakkene til Black Ops når de kommer ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå