Nimrad Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Mambo Jambo, hvor fant du den lista? Så litt "klipp ut og lim inn" ut. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Spill: Worms Burn Zombie, Burn Pixeljunk Monsters Pixeljunk Eden Wipeout HD Bomberman Ultra Battlefield 1943 SuperStardustHD DLC: LBP: Metal Gear pack Pixeljunk Monsters Encore COD 4 Map Pack Killzone 2 Map Packs Fallout 3: Broken Steel Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Grand Turismo 5p er vel det eneste jeg har kjøpt som jeg kommer på i farten. Jeg kjøpte det uheldigvis ikke med vilje (Ja, jeg klarte å kjøpe det med et uhell), men synes det var verdt pengene Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Har kjøpt Crash bandicoot 1 og 3. pluss crash racing , Syphon filter 1 og 3. Savner at dem ikke har Crash bandicoot 2 og syphon filter 2, det er jo de beste spilla! Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Spill: 1. GranTurismo 5 Prologue 2. Battlefield 1943 Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Har kjøpt Crash bandicoot 1 og 3. pluss crash racing , Syphon filter 1 og 3. Savner at dem ikke har Crash bandicoot 2 og syphon filter 2, det er jo de beste spilla! Syphon Filter 2, ja! En av mine beste spill-opplevelser noensinne. Du verden som jeg koste meg med det spillet. Men regner med det hadde blitt en stor nedtur å ta det opp igjen nå. 1. GranTurismo 5 Prologue Har denne noen form for 2-player mode, altså enten med split-screen eller kjøre-samme-banen-etter-tur? Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Mambo Jambo, hvor fant du den lista? Så litt "klipp ut og lim inn" ut. Det er klipp og lim, ifra mailen min. Hvordan skulle jeg ha huska alt det? Lenke til kommentar
dannad Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 1. GranTurismo 5 Prologue Har denne noen form for 2-player mode, altså enten med split-screen eller kjøre-samme-banen-etter-tur? Man kan spille 2 stykker med split-screen. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Tja, skal vi se. Wolfenstein 3-D Burnout Paradise Mortal Kombat Driver Theme Hospital Medievil 1 Syphon Filter 1 Tekken 2 Crash Bandicoot 2 Final Fantasy 7 Street Fighter Alpha Metal Gear Solid 1 Destruction Derby Everybody's Golf Cool Boarders 3 Red Alert Resident Evil 2 ( Fra Jap Store) Final Fantasy 8 (Fra Jap Store) Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 crash bandicoot 2? kjøper du fra USA da? for den finnes ikke i Europe sine store. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Det var antagelig fra US Store ja, lenge siden eg kjøpte det, men var nok derfra Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Har ikke kjøpt noe som helst. Men, jeg nyter godt av min brors PSN. Laster bare ned diverse materiale og logger inn på min PSN-konto og bruker det der, så det er jo ganske så kjekt, vil jeg si. Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 Nå har jeg anskaffet meg Battlefield 1943 Men jeg blir bare eid av andre spillere.. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Jeg har kjøpt ca 60 spill, å sikkert flere tileggs paker. Har vel 400 ting nedlasta fra ps store. å jeg som trodde jeg hadde kjøpt lite.... HJELP =( Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Har blitt en del over tid. Spill: wipEout HD Fury Crash Team Racing Super Stardust HD (Full Pack) Shatter Bionic Commando Rearmed Metal Gear Solid (PS1) DLC: Killzone Map Packs LittleBigPlanet MGS Pack Masse mer LBP stuff Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Huff har kjøpt en del via Psn jeg også men er ikke i nærheten av hva jeg har kjøpt via XBLA men tilbake til saken. James Pond Crash Bandicot Trine Astro Tripper Calling All Cars Gripshift Worms Feeling Ski Shatter Har kjøpt flere golfbaner til TW 2010, ikke all dog. Endret 23. november 2009 av Whackedorange Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Ser mange har kjøpt Crash Bandicot. Hva er det for slags spill? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Kjenner du ikke til Crash Bandicoot? Er en gammel klassiker. Se Wikipedia, kanskje du kjenner igjen hovedkarakteren. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Kom på at jeg har kjøpt Spyro, husker dessverre ikke hvilket av dem (Hvis det er flere på PSN?) Betalte vel en rundt 70kr tror jeg. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg kjøpte alle tilleggspakkene til Fallout 3. Hver pakke kostet 75 kr, noe som ble 375 kr totalt. Modership Zeta Operation Anchorage Broken Steel Point Lookout The Pitt Om noen ønsker tips om hvilken pakke som burde kjøpes, og hvilken som burde styres unna, så kan jeg kanskje dele noen råd Det er vell Broken Steel som øker level-cap'en, og er den som bør kjøpes først. :-/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå