ListeKlovnen Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hei! Jeg fant ingen andre tråder om dette, men men... Jeg lurer på hva DU har kjøpt playstation store! Her kan du godt legge ut bilder og litt informasjon om det du har kjøpt. Hva du syns om spillet, og hvor mye du betalte for det Selv så har jeg kjøpt en del add-ons til skate 2. Bl.a filmer pack som lar deg filme mere avansert enn den vanlige replay editoren. Det kostet 45 kr, og det var verdt det! Jeg har også kjøpt tetris til psp'en ettersom jeg har blitt helt hekta på tetris Det kostet 48 kroner ( ) tror jeg. Anyways, bare og poste i vei! Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Har berre kjøpt eit spill på PSN og det er "Fat Princess" Ganske tøft spill, selv om singelplayeren er litt kort, men det er og ein bra online del, men den var ganske broken når eg spillte spille, men har lest at dei har oppdatert det. Lenke til kommentar
whaley Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle Cars Pixeljunk Monsters Flower ønsker gjerne flere tips til gode PSN spill.. Fat princess vurderes, samt DLC til Fallout 3.. Andre forslag? Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Har kjøpt Wipeout HD, og Wipeout Fury, utrolig bra, husker ikke prisen men tror det var stock pris. Også har jeg kjøpt FatPrincess, hatt mye moro med det også, men blir litt ensformig i lengden da svært få folk tenker team work. En annen ting er at man kan sitte i en evighet for og joine et spill, og når man har ventet i 2 minutter skjønner man jo selv at dette ikke vil gå noen vei, så jeg synes det mangler en sånn "Cancel" knapp. Noen ganger går dette kjapt, andre ganger ikke. Dette kostet 75 kroner. Tekken 5 Online Ressurection var også veldig bra, utfordrende og spille mot andre mennesker verden rundt, dette er noe jeg har savnet i tidligere tekken spill, online funksjon, men denne er faktisk ganske bra etter min mening. Tar jeg ikke helt feil kostet det 199 tror jeg. Ragdoll KungFu, ble vel ikke kjøpt, men lastet ned gratis, dette synes jeg dog var slitsomt og spille, men alle har jo hver sin oppfatning, jeg er ikke så veldig glad i bruk av SixAxis noe som tydligvis var sentralt her. Haha, jo også har jeg kjøpt noen PS1 spill, som Tekken 2, Crash Bandicoot 2, Hercules, Theme Hospital og Rayman. Disse spillene gikk for 40 kr per stykk. Theme hospital hadde jeg bare spilt på pc før, og når jeg lastet det ned til playstation ble jeg ganske skuffa, ingen musikk, kronglete menysystem, men hva kan man forvente av et gammelt spill som egentlig behøver mus? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Skal vi se... Prince of Persia Epilogue til ca 75 kr, tror jeg. Var vel egentlig ikke verdt pengene, nei. Killzone 2 Six shooter map pack til knappe 100 kr. Denne var helt ok, men det var generelt lite folk som spilte på de nye kartene. Altså ganske skuffende. Nei, DLC for meg har så langt vært noe dritt. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 FF7 er deffinivt verdt pengene,beste rpg'et ever. Crash bandicoot husker jeg fra når jeg spilte det på ps1,dritfett.verdt 75kr for ff7 og crash. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 En del ting og tang, blant annet Flower. Fantastisk spill! Lenke til kommentar
dannad Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Jeg kjøpte alle tilleggspakkene til Fallout 3. Hver pakke kostet 75 kr, noe som ble 375 kr totalt. Modership Zeta Operation Anchorage Broken Steel Point Lookout The Pitt Om noen ønsker tips om hvilken pakke som burde kjøpes, og hvilken som burde styres unna, så kan jeg kanskje dele noen råd Lenke til kommentar
whaley Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Jeg kjøpte alle tilleggspakkene til Fallout 3. Hver pakke kostet 75 kr, noe som ble 375 kr totalt. Modership Zeta Operation Anchorage Broken Steel Point Lookout The Pitt Om noen ønsker tips om hvilken pakke som burde kjøpes, og hvilken som burde styres unna, så kan jeg kanskje dele noen råd ja, fyr løs.. Hva bør jeg kjøpe og hva bør jeg unngå av tilleggspakkene? Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 En del ting og tang, blant annet Flower. Fantastisk spill! Jeg har sett demoen men lurer fortsatt litt mer spesifikt hva det går ut på? Hva er målet?Blir det ikke kjedelig i lengden? Repeterende? Det ser pent ut. Selv har jeg kun kjøpt Lumines. Anbefales til de som liker tetrislignende spill med litt bedre grafikk og lyd Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Ratchet and Clank: Quest for booty Fifa 09: Ultimate Team Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 10. november 2009 Forfatter Del Skrevet 10. november 2009 Ratchet and Clank: Quest for bootyFifa 09: Ultimate Team Hva er egentlig Ultimate Team?? Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 En del ting og tang, blant annet Flower. Fantastisk spill! Jeg har sett demoen men lurer fortsatt litt mer spesifikt hva det går ut på? Hva er målet?Blir det ikke kjedelig i lengden? Repeterende? Det ser pent ut. Selv har jeg kun kjøpt Lumines. Anbefales til de som liker tetrislignende spill med litt bedre grafikk og lyd Flower er først og fremst feiende flott å både se og høre på. Poenget er simpelt - du styrer vinden og skal ta med deg blomsterstøv rundt omkring. Avslappningseffekten er helt enorm! Det er bare deilig å sitte der og fly rundt ved å bevege kontrolleren. Anbefales! Lenke til kommentar
Patney Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Jeg har bare kjøpt Noby Noby Boy. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 - Final Fantasy VII (psx) - Hercules (psx) - MediEvil (psx) - Rayman (psx) - Worms (PS3) - Rag Doll Kung Fu; Fist of plastic (PS3 gratis fra US acc) - Crash Bandicoot (psx) Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 -Buzz: RoboJam, Jungle Party og Monster Rumble (moro for unga) -Battlefield 1943 -LocoRoco Cocoreccho -Wipeout HD + Fury -Lemmings Lenke til kommentar
dannad Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Jeg kjøpte alle tilleggspakkene til Fallout 3. Hver pakke kostet 75 kr, noe som ble 375 kr totalt. Modership Zeta Operation Anchorage Broken Steel Point Lookout The Pitt Om noen ønsker tips om hvilken pakke som burde kjøpes, og hvilken som burde styres unna, så kan jeg kanskje dele noen råd ja, fyr løs.. Hva bør jeg kjøpe og hva bør jeg unngå av tilleggspakkene? Den du først og fremst bør kjøpe er Broken Steel, uten tvil! Den øker nemlig level-grensa fra 20 til 30, i tillegg til at den gir deg muligheten til å fortsette spillet etter at siste oppdrag har blitt fullført - du kan fortsette på historien også Nummer to som jeg vil anbefale (hvis du skal kjøpe flere enn én) er Point Lookout eller Operation Anchorage. Point Lookout gir deg et nytt område som ikke er så aller verst i størrelse, med sine respektive oppdrag og utfordringer. Operation Anchorage er en krigssimulator i Fallout 3. Den simulerer den kinesiske invasjonen av Alaska, og det er du og dine lagkamerater sin jobb å sabotere for kineserne. Jeg likte Operation Anchorage bedre enn Point Lookout på grunn av de kule våpnene og rustningene du får etter å ha fullført krigssimulatoren. Jeg kan kanskje nevne et par kule ting som en usynlighetsdrakt og rustning som aldri blir ødelagt, pluss den kraftigste rifla i hele spillet - the Gauss rifle! Modership Zeta syntes jeg var kjedelig og repeterende. Om du ikke vet hva som skjer i denne pakken, så vil jeg heller ikke spoile for deg. Det eneste gode jeg fikk av denne pakken, var flere tuber som kunne reparere våpnene mine. Litt nyttig å ha dersom the Gauss rifle trengte reperarsjon. Men that's it... Jeg har aldri vært særlig oppmerksom på om et spill har lav FPS, og de 2 eneste spillene som jeg har vært plaget av dårlig FPS var deler av Orange Box og The Pitt til Fallout 3. Du får stort sett ingenting fra denne pakken, bare en maskin som lager ammo (som om du ikke klarer å finne det i the Wastland). Og for å bruke maskinen må du dra til The Pitt hver eneste gang, inn og ut. Jeg vil ikke anbefale denne pakken, mest på grunn av at den tilbyr trøbbel for PS3-en. Pakken kan få spillet til å fryse, glitche, hakke osv... Endret 11. november 2009 av dannad Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Super Stardust HD : Genialt for litt casual tidsfordriv! Venter nå på Dead Nation som jeg tror blir genialt. Ellers så har det blitt en del sanger gjennom singstar. Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg har kjøpt bomberman ultra. Sykt bra! Kjøpte også et tema bare for å prøve om visa kortet funket. Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Sannhetens øyeblikk. ;o Savage Moon™ Waldgeist Pack (Game Pack) kr 29,00 Savage Moon™ (Full Game) kr 59,00 Flower (Full Game) kr 59,00 Magic Ball™ (Full Game) kr 75,00 Super Stardust HD™ Complete (Game Pack) kr 75,00 Heavy Weapon™ (Full Game) kr 59,00 High Velocity Bowling™ (Full Game) kr 40,00 Precipice of Darkness: Episode One (Full Game) kr 75,00 Battlefield 1943™ (Full Game Upgrade) kr 99,00 WipEout® HD (Full Game) kr 139,00 Smash Cars (Full Game) kr 115,00 Gran Turismo 5 Prologue™ (Full Game) kr 249,00 PAIN (Full Game) kr 59,00 PAIN: Pack David Hasselhoff (Pain: The Hoff) kr 10,00 Crash Bandicoot 3 Warped™ (Full Game) kr 40,00 LBP DLC- Sackboy™ On the Run Dynamic Theme (PS3) kr 15,00 Metal Gear Solid® – Costume Kit (Game Pack) kr 45,00 Metal Gear Solid® – Level Kit (Game Pack) kr 45,00 Killzone® – Costume Kit (Game Pack) kr 25,00 GH DLC- 'Sliver' by Nirvana (Game Pack) kr 10,00 'You Know You're Right' by Nirvana (Game Pack) kr 10,00 Southern Rock Track Pack (Game Pack) kr 43,00 '54, 74, 90, 2010' by Sportsfreunde Stiller (Game Pack) kr 15,00 'Dueling Banjos' by Steve Ouimette (Game Pack) kr 15,00 Ben Harper and Relentless7 Track Pack (Game Pack) kr 43,00 Epitaph Punk-O-Rama Track Pack (Game Pack) kr 43,00 Det var jo jaggu blitt litt, fandens VISA! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå