reor Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hei. Trenger hjelp til flg.: Hvor i Vista kan jeg velge hvordan jeg ønsker programmet oppdatert? I XP benytter jeg instillingen: "Jeg får varsel om oppdatering og velger selv når oppdateringen skal lastes ned og installeres. Hvor i Vista kan jeg foreta samme valget? Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 På samme plassen. Trykk på "Start" og gå inn på windows update så endrer du innstillingene der. Lenke til kommentar
reor Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 Takker for svaret. Det var det første jeg gjorde da jeg fikk problemet. Denne muligheten er fraværende i denne versjonen så det må være et annet sted man velger oppdatering.. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Takker for svaret. Det var det første jeg gjorde da jeg fikk problemet. Denne muligheten er fraværende i denne versjonen så det må være et annet sted man velger oppdatering.. hvilken versjon har du da ? hos meg er det også: kontrollpanel>system og sikkerhet>windows Update>endre instillinger Lenke til kommentar
reor Skrevet 12. november 2009 Forfatter Del Skrevet 12. november 2009 Takker for svaret. Jeg vet sannelig ikke hvilken versjon av Vista min nabo har. Skal finne ut av dette. Prøvde å hjelpe med min XP bakgrunn. Lenke til kommentar
reor Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Det ser ut som naboen har hatt visse problemer i forbindelse med winupdate. Det har ikke blitt registrert at win update har uploaded oppdateringer og før installasjon har laptoppen blitt slått av. Oppdatering av IE 8 og SP 2 har vært forsøkt mange ganger. Det rare er at det fremgår ikke at opplastning av SP 2 har vært vellykket samtidig som det fremgår at SP 2 er installert. Hvor finner jeg dette eksakt, og hvor finner jeg om SP 1 er installert? Naboen får nu varsel om oppdateringer og kan ta dem ved tid og anledning. Tips motas med takk! Endret 20. desember 2009 av reor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå