Henny1991 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Sitter og prøver å finne gode fantasy bøker skrevet av norske forfattere men finner fint lite. Er det noen som vet om noen fantasy bøker som passe spesielt aldersgruppen 9-12? Hadde satt stor pris på svar siden disse bøkene skal brukes til sær emnet som skal leveres rett etter nytt år. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hva med Thore Hansens Skogland-serie? Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Leste ett par fra Tor Åge Bringsværd når jeg skrev særemnet mitt. Spørs om disse passer til 9-12 år. Jon bing har skrevet en serie om ett romship for barn som hadde passet godt. Men det er vell mer science fiction en fantasy selv om de har mye til felles. Endret 9. november 2009 av Akidon Lenke til kommentar
martita Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Sigbjørn Mostue har skrevet en triologi som heter Alvetegnet. Gravbøygen våkner er den første boken i serien... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Gravbøygen våkner kan i alle fall anbefales, jeg syntes den var interessant og koselig å lese selv da jeg var 21 Lenke til kommentar
Henny1991 Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 har allerede lest og planlagt å ta med gravbøygen våkner, men takk for tipset Lenke til kommentar
Henny1991 Skrevet 12. november 2009 Forfatter Del Skrevet 12. november 2009 vet dere om noen andre bøker jeg kan bruke? alle seriøse forslag vil bli vurdert. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Trilogien "De Fire og Han Som Gjør Galt Verre" av Follestad er å anbefale av norsk fantasy, selv om den strekker genren litt (urban fantasy) Endret 13. november 2009 av SobrietyMisfit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå