Dag Johannesen Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Q Endret 28. juni 2020 av Dag Johannesen Q Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg hadde skjønt det om de skrev om sjekking blant fjortiser, men voksne? Snålt. Ikke umulig, da. Og at den fyren skal være en sånn supersjekker, det overrasker meg også litt. Men det er en annen sak. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Det er garantert tull. Se på fyren på bildet. - Og hvordan har dere det ellers på Norway Cup? Er det gøy her? - Egentlig ikke. Vi ble kastet ut av laget etter at vi overnattet på Grand Hotell, sier Linn. - Men det var verdt det. Horse har en sinnsykt stor penis. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Det er garantert tull. Se på fyren på bildet. Men det er alltid de stygge karene som er "sjekkemestre". Det er et universelt mysterium jeg ennå ikke har klart å løse. Lenke til kommentar
Porto Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Det er garantert tull. Se på fyren på bildet. - Og hvordan har dere det ellers på Norway Cup? Er det gøy her? - Egentlig ikke. Vi ble kastet ut av laget etter at vi overnattet på Grand Hotell, sier Linn. - Men det var verdt det. Horse har en sinnsykt stor penis. Jeg begynnte veldig å lure på det der Når de skriver det der, så må jo artikkelen være fake. Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Du får tolke det dithen at du ikke er stygg nok til å bli sjekkemester =P Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Du får tolke det dithen at du ikke er stygg nok til å bli sjekkemester =P What a relief. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Det er garantert tull. Se på fyren på bildet. Men det er alltid de stygge karene som er "sjekkemestre". Det er et universelt mysterium jeg ennå ikke har klart å løse. Neida, er ikke noe mysterium. De pene trenger ikke være fantastiske sjekkere, for de trenger ikke anstrenge seg så veldig for å få damene. Lenke til kommentar
Helpsomer Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Alt smudlesning skriver er jo 100% bullshit, men hysterisk morsomt til tider Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Bilde av han gamle gubbe, er det han som er sjekkekongen? Isåfall så begynner jeg å synes synd på de jentene at de faller for en som han. Jeg vil nok si at det er fake Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Neida, er ikke noe mysterium. De pene trenger ikke være fantastiske sjekkere, for de trenger ikke anstrenge seg så veldig for å få damene. Dæven, der sa du det. At jeg ikke har tenkt ut det på egenhånd for lenge siden. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Nå hørtes du veldig sarkastisk ut, men jeg velger å tro du ikke var det Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 No pun intended, faktisk. Ser jo nå at det kunne tolkes sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå