Gå til innhold

tips til internett tipping

Anbefalte innlegg

Heisann, tenkte jeg skulle prøve å tippe litt på nettet.

virker jo litt gøy, men har tenkt å gjøre det litt sånn "orntelig".

først å fremst så har jeg bestemt meg å tippe på unibet.com

De virker veldig særiøse og siden dems er grei, noen som har bedre forslag enn unibet?

også lurer jeg på hvilket strategi som er mest lønnsomt?

skal man tippe sikre kamper med mye innsats, eller usikre, men med lite innsats, og mulig for en stor gevinst.

Er det noen som vet om noen sider eller forumer der ute som gir litt tips til hva man burde satse på..kanskje litt insiders tips osv

mvh meg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De virker veldig særiøse og siden dems er grei, noen som har bedre forslag enn unibet?

skal man tippe sikre kamper med mye innsats, eller usikre, men med lite innsats, og mulig for en stor gevinst.

Er det noen som vet om noen sider eller forumer der ute som gir litt tips til hva man burde satse på..kanskje litt insiders tips osv

Vil anbefale deg å sjekke ut www.safebet.no, de har et veldig bra system som viser deg hvordan du MÅ vinne. Jeg har gjort det selv så det er ikke noe lureri.

Sånn ellers så er jo Unibet en veldig bra side, men jeg spiller for det meste på Betfair, siden de som regel har høyest odds.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vil anbefale deg å sjekke ut www.safebet.no, de har et veldig bra system som viser deg hvordan du MÅ vinne. Jeg har gjort det selv så det er ikke noe lureri.

Sånn ellers så er jo Unibet en veldig bra side, men jeg spiller for det meste på Betfair, siden de som regel har høyest odds.

Mener du med det egentlig?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Mener du med det egentlig?

Mener med hva?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er ingenting som heter sikre kamper. Det er det første du må lære deg. En fotballkamp har alltid tre mulige utfall uansett hvem som spiller. Sats penger du har råd til å tape. Ellers er det jo selvfølgelig alltid kamper der det virker opplagt at visse lag vinner og du kan finne mange tips på forskjellige nettsteder.

En lur måte å tippe på er uansett å tippe få kamper. Ikke mer enn tre f. eks. Tipp da på de som er forventet å vinne. Ikke tipp på det motsatte bare fordi det ene laget alltid taper. Å tippe på uavgjort er selvmord. Når du tipper så tipper du som sagt med penger du har råd til å tape.

Lykke til :)

Lenke til kommentar

Det er ingenting som heter sikre kamper. Det er det første du må lære deg. En fotballkamp har alltid tre mulige utfall uansett hvem som spiller. Sats penger du har råd til å tape. Ellers er det jo selvfølgelig alltid kamper der det virker opplagt at visse lag vinner og du kan finne mange tips på forskjellige nettsteder.

En lur måte å tippe på er uansett å tippe få kamper. Ikke mer enn tre f. eks. Tipp da på de som er forventet å vinne. Ikke tipp på det motsatte bare fordi det ene laget alltid taper. Å tippe på uavgjort er selvmord. Når du tipper så tipper du som sagt med penger du har råd til å tape.

Lykke til :)

Du har tydlligvis ikke prøvd safebet systemet, sjekk ut guiden til www.safebet.no , så ser du fort at det faktisk finnes sikre kamper.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

(...)

Det finnes forskjellige strategier som kan vurderes. To forslag er følgende:

1) Sett av ett beløp som du ønsker å ha som ett tippefond. Finn så ut en prosentsats som du ønsker å bruke på hvert spill. Velger du for eksempel å starte med 500 kroner, og 10% på hver spill, blir det følgende:

Første bong blir innsatsen 50 kroner.

a) Du vant, og ny saldo er f.eks 570 kroner i tippefondet. Du spiller dermed for 57 kroner på neste bong

b) Du tapte, og ny saldo er 450 kroner i tippefondet. Du spiler da for 45 kroner på neste bong.

På denne måten vil du kunne redusere tapene dine om du treffer en "dårlig" periode, og kan i teorien holde det gående lenge, selv om innsatsen, gevinsten og premiene ikke vil bli store om du havner ned mot en saldo på 100-lappen. Det viktige er at du ikke faller for fristelsen å bryte strategien for å rette opp resultatene av en dårlig periode.

2) Sett deg ett mål på hvor mye du skal tjene på hvert spill, f.eks 50 kroner.

a) Du lager en bong som gir 2.70 i odds, og du må da sette innsatsen til (ca) 30 kroner

b) Du lager en bong som gir 1.80 i odds, og du må da sette innsatsen til (ca) 60 kroner

På denne måten vil du ikke risikere store beløp når du tror du har funnet ett godt verdispill som du føler er verdt en innsats.

Håper dette var til hjelp, men prøv deg frem til du finner ut hva som er det rette systemet for deg.

Det viktige er uansett, som alltid: Aldri spill for penger du ikke har råd til å tape!

Lykke til!

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Eierne av nettspilleselskaper er noen av europas mest velstående mennesker - og de har blitt rike av alle pengene som forhåpningsfulle spillere har tapt. Du må huske at du aldri vil kunne gå i pluss med nettspill/gambling. Du gjør det for moro skyld, og kun med penger du har råd til å tape. Og aldri sats ekstra for å vinne tilbake penger du har tapt - det er veien til fortapelsen - kort og godt.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Du vil aldri kunne sikre deg en seier dessverre. Oddsen er laget slik at bettingselskapet/bookmakeren vil gå i overskudd til slutt. Det lureste er å ha greie på det du tipper. Selvsagt hjleper strategier deg, men du må vite hva du satser på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...