Gå til innhold

Hjelp til å kjøpe ny PC?

Anbefalte innlegg

Heisann. Jeg må nå kjøpe meg en ny pc iom at den gamle DEll Pcn tok kvelden. hehe

Var vel kanskje på tide uansett. Jeg tror jeg går for en stasjonær pc, som jeg kan få spilt litt nye spill på med ålreit grafikk.

Skjerm, tastatur og mus har jeg. Trenger altså kabinett,hovedkort, RAM etc.. (alt inne i selve pcn)

Er det noen som hadde giddi å hjulpet meg å finne et prisoverslag på alt sammen? Eller anbefale noen spesielle nettbutikker/butikker med gode priser. Jeg har ikke lyst til å bruke noe særlig mer enn 5500-6000 kr.

Mvh

Preben

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne kategorien er for mediacenter og HTPC. Tror du vil få bedre hjelp i kategorien for "Hjelp ved kjøp av pc".

Jeg har stortsett handlet på Mamoz, MPX, komplett og dustinhome. Kommer vel til å holde meg til Dustinhome fra nå av, oversiktelig side og gode priser. (Meget subjektiv vurdering)

Vil tro du får en kjempe pc for rundt 4000. Ikke all verden hard-core gamer. Er da AMD/ATI basert.

AMD PHENOM II X3 720 / 2.8 GHZ eller

AMD ATHLON II X4 630 / 2.8 GHZ er to gode kandidater til prosessor, sleng med et ATI 5750 skjermkort så er du godt på vei, 5770 om du har pengene.

Noen her vil vel slakte dette, og komme med Intel oppsett, så velg å vrak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...