St Thicket Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg vurderer å kjøpe en multimediatelefon til fruen, og kom over en ny telefon fra Nokia som ubemerket har kommet på markedet uten at jeg har sett en eneste test, kun en enkel produktomtale. Dette er en trykkskjemsmobil á la 5800, nesten samme design. Skjermen er 2,9" i motsetning til 5800s 3.2" store skjerm. Utvendige dimensjoner er ca 6% mindre, og den er 3 millimeter tynnere. I mine øyne virker designet finere. Spørsmålet er om det er en god telefon? Noen som vet om man kan bruke den 3,5mm jackpluggen direkte på et vanlig headset, eller trengs en adapter som på 5800? Lenke til kommentar
qwert Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 5800 trenger ikke noe adapter (men det følger en 'forlenger' med mikrofon og musikknapper med som man kan bruke hvis man vil). 5530 har akkurat samme tilkoblingen, men hodesettet som følger med har mikrofon integrert på ledningen (uten musikknapper) i stedet for den todelte løsningen på 5800. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå