fleur-de-soleil Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg får flere ganger om dagen små rykninger i kroppen. De varer kanskje i ett sekund, og er ikke smertefulle. De kjennes litt som frysninger. Har vært sånn så lenge jeg kan huske, og er fryktelig nysgjerrig på hva det kan være. Noen som vet? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Skjer dette mens du forsøker å sove eller bare når du skal koble ut kroppen i noen øyeblikk?. I såfall ansees det som normalt. I sengen eller sofaen kan det føles som om du i et kort øyeblikk faller gjennom luften, men det er normalt og skjer gjerne når musklene skal forsøke å slappe av etter en ellers stressfull dag. Endret 9. november 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg får dette oftere når jeg har sittet i lengre perioder foran en slags skjerm. Vektløfting hjelper for min del. Lenke til kommentar
fleur-de-soleil Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Jeg får det til vilkårlige tidspunkt, virker det som. Kan få det når jeg ligger og slapper av, kan få det midt på dagen i klasserommet, kan få det på bussen. Det har liksom ingen sammenheng. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Kanskje du har leamus? Lenke til kommentar
fleur-de-soleil Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Leamus går vel ikke på hele/veldig store deler av kroppen samtidig? Trodde det var mindre muskelgrupper, som rundt øyet Og det har man jo heller ikke hele tiden. Jeg har det her hver dag, og har alltid hatt det. Lenke til kommentar
innard Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Antar det er problemer med nervesystemet. Du burde gå til lege å få det undersøkt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg har det samme, har vært hos lege og fysioterapeut, uten at de kunne si meg noe særlig. Lenke til kommentar
Gjest Jeanette Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Jeg fikk leamus etter overdreven hårfarging, ble eksponert for mye hårfarger og løsemidlene i disse ga leamus. Tenk dere om neste gang dere farger håret!! Lenke til kommentar
majambo Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Jeg har samme problemet. Når jeg bøyer knærne mine. tyb sitter i en stol meg foten rett ut og bøyer den ned. Da rister den som en dildo. er det kveld og gjerne litt kaldt er det enda verre. da må jeg bare sove det av meg. Har hatt det i omtrent 2-3 måneder. Men hva det er har jeg ikke peiling på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå