Sokkalf™ Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Så denne for noen dager siden, det er nok bare en spøk.. Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 All produktiviteten man oppnår med alle de knappene forsvinner ut i luften når du må løfte opp musa og se på hvilken knapp du egentlig trykker på. Lenke til kommentar
karbon8 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 kan ikke folk bare lære seg snarveiene en gang for alle? hvorfor kjøpe en mus spesifikt for dette. Jeg sier som jan thomas: Oh My God ! Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Må jo være årets styggeste oppfinnelse Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hahaha! Og så dei fargane då! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Da var emacs kommet til musen også? Lenke til kommentar
Jome Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Faceplant fra mange her da :-/ DET ER EN SPØK FOR Å GJØRE ET POENG UT AV AT INTERFACET TIL OO.ORG MED HELL KAN FORENKLES Hmm.. Faceplant eller Facepalm? Ingen grunn til å skrike.. Godt mulig det er en spøk, men mange store aktører har jo kommentert musen i full seriøsitet. Lenke til kommentar
silinox Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 AHAAH så ***** STYGT :!: Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Hahaha, fyttikatta! :!: Har ikke sett noe så dumt siden 90-tallet Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Om dette er seriøst må det være en spøk. Akkurat ja. Lenke til kommentar
magnemoe Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Intergrasjonen mellom mus og keyboard går fremmover ser jeg Lenke til kommentar
daghenbr Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Denne musen er bare et skritt på veien mot det endelige målet: En mus med fullt QWERTY-tastatur. Når den kommer, trenger vi ikke vanlig tastatur mer. Alt kan gjøres med musen. Lenke til kommentar
shakur Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Hehe, og godeste Arsæll er eid igjen. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) kan ikke folk bare lære seg snarveiene en gang for alle? hvorfor kjøpe en mus spesifikt for dette. Jeg sier som jan thomas: Oh My God ! det er dem som har så alt for mange av dem. jeg regner med at det var hurtigtastene du egentlig mente Denne musen er bare et skritt på veien mot det endelige målet: En mus med fullt QWERTY-tastatur. Når den kommer, trenger vi ikke vanlig tastatur mer. Alt kan gjøres med musen. biggrin.gif tastaturer beregnet for hånden er allerede laget er er mye penere å se på f.eks dette Endret 11. november 2009 av elg-elg123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå