abene Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Openofficemouse er en mus som skal gjøre flere oppgaver enklere. Les mer Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hva faen for slags mutant er det Lenke til kommentar
nomore Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Kan eg få lov til å begynne med et uhøytydelig "grøss"? Kontor + ergonomi er to ting som hører sammen(har vi i det miste fått innlært via ergonomi-selgere). Ergonomien på denne ser jo ut til å være fraværende. Og sikkert veldig, veldig sær programvare/driver. Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Er det 1.april i dag? Kan ikke tenke meg at en produsent tenker å selge noe så stygt i 2009. -T Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Det her _må_ være en spøk! Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 1. Stygg! 2. Ikke ergonomisk. 3. Oppfordrer til MER bruk av mus, som om ikke musa har ødelagt nok armer som det er. Bruk hurtigtastene fra tastaturet folkens! Helt uaktuell mus for min del, kommer kun til å sørge for enda mer musearm i allerede plagede kontormiljøer. Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Er det 1.april i dag? Kan ikke tenke meg at en produsent tenker å selge noe så stygt i 2009. -T Jepp, tror hw.no har blitt lurt. Lenke til kommentar
pstub Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 1. april var det første som slo meg også! Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Det første som slo meg var denne: :!: Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Dette er hva som skjer når du blir kreativ på en syretrip :!: Kunne godt tenke meg en mus med en del knapper, men den der så verken pen eller egronomisk ut. Når jeg tenker meg om holder det faktisk fint med G5s 9 knapper og application-profiling. Endret 9. november 2009 av ze5400 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Haha! Er dette en ny slager for WoW-fanatikerne som trenger ørten makroer on the tip of their fingers? Kanskje produsenten har siktet seg inn på feil marked. :!: Lenke til kommentar
Undertow Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 :!: Haha, om dette er fakta snakker vi et heller skakkjørt prosjekt. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Det der var vel egentlig bare stygt. Ser helt latterlig vanskelig ut å bruke ... Hva skjedde med fargevalg? Ser ut som en eller annen lege duppedings fra 90-tallet. Grøss. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Dette er hva som skjer når du blir kreativ på en syretrip :!: Evt når alle beslutninger blir tatt i en komité. Jeg har lest litt om denne nå, var først overbevist om at det måtte være en spøk. Og jeg skjønner fortsatt ikke at det kan være noe annet – men klarte ikke bortforklare denne uten videre: http://conference.services.openoffice.org/...09/paper/view/4 Lenke til kommentar
Calm Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) EDIT: Men helt ærlig, det kan ikke være seriøst. Endret 9. november 2009 av Calm Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Om dette er seriøst må det være en spøk. Dette synes jeg dog er en god "karikatur" på OpenSource-miljøet. Der hvor alt skal være så rotete og komplisert. Selv om mange synes det enkleste er å ha en knapp for hver ting blir det bare rotete. Lenke til kommentar
lassegs Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Haha, dette var jo en spøk om hvor lite intuitivt OO.org kan være. Les blogginnlegg om saken: http://bergie.iki.fi/blog/will_we_learn_to...in_open_source/ Lenke til kommentar
saivert Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 det der minner om enkelte produkter fra tidlig 1990-tallet. Grøss fra fortiden. Hvordan skal man få stokket fingrene riktig når man trykker? Lenke til kommentar
G Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 +1 om at dette ser ut å være ett dårlig produkt. Lenke til kommentar
lassegs Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Faceplant fra mange her da :-/ DET ER EN SPØK FOR Å GJØRE ET POENG UT AV AT INTERFACET TIL OO.ORG MED HELL KAN FORENKLES Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå