Thomas. Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hei, igår defragmenterte jeg registeret med Auslogics. Og system-gjennopprettings-punkt ble opprettett. Og når jeg restartet etter defragmentasjonen, lastet windows. Og rett før logginn-skjermen kom fikk jeg bluescreen. Så restarter dataen seg igjen. Og da får jeg mulighet til å "reparere". Jeg har prøvd system-gjennoppretting. Men får opp feilene "du må aktivere system beskyttelse på disken" og, "du må gjennopprette på disken som inneholder windows". Noen måter jeg kan få til pc'en min igjen uten å reinstallere windows7? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Forsøk og kjør chkdsk /r Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Forsøk og kjør chkdsk /r Det skal jeg gjøre. Ser at cmd kjører fra X: en partisjon som heter boot som ble opprettet ved problemet. Skal jeg kjøre fra C? (der windows ligger) Endret 9. november 2009 av Thomas. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hm, se om du får kjørt fixboot. (start opp fra win7 cd'n, gå ut i gjenopprettingskonsolen og fra ledetekst, skriv bootrec.exe /fixboot) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå