Babelfisken Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Nå kommer ikke handlevognen opp og "legg til handlevogn" når man har valgt et produkt i prisguiden. Handlevognen er med på høyre side helt til man velger et produkt så blir den borte og den nødvendig linken for å legge var inn i den er heller ikke der. Gratulerer, begge prisguidene ubruklige. Godt jobbet..\ Endret 9. november 2009 av Babelfisken Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Samme problemet her. Skulle gjerne brukt Prisguide 2.0, men jeg finner ikke ut åssen jeg plukker to like varer eller mer... Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg ønsker også å kunne bruke den gamle prisguiden til å lage handlelister med, ser ut som den er disablet. Den nye prisguiden er jo helt ubrukelig og totalt uoversiktelig. Lenke til kommentar
Babelfisken Skrevet 17. november 2009 Forfatter Del Skrevet 17. november 2009 Jeg ønsker også å kunne bruke den gamle prisguiden til å lage handlelister med, ser ut som den er disablet. Den nye prisguiden er jo helt ubrukelig og totalt uoversiktelig. Det kan vi visst se lenge etter. SVJV er det over hode ikke gitt noen form for respons på de massive klagene de siste 14 dagene. Som resultat sitter jeg igjen med er veldig dårlig inntrykk og det er antagelig nok til at jeg aktivt vil finne andre steder jeg kan søke etter varer. Kelkoo er jo ututholdelig dårlig men Finn er vel etter hvert et alternativ og andre her har nevnt at prisjakt fra sverige er i ferd med å etablere seg i norge. Særlig sistnevnte vil nok akkurat nå ønskes velkommen med åpne armer. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Prisguiden nå er jo helt elendig. Får ikke til noen ting. Har prøvd med Opera og IE. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg