Thomas66 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hei! Tenkte å kjøpe bilstereo fra ebay. (Pioner) Lurer på om radioen vil virke i Norge? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Forskjell i oddetall og partall så den vil kanskje få inn kanaler men ikke forvent at det blir bra. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Hvilken spiller er det snakk om?? er ikke sikkert du sparer så mye på å kjøpe den på ebay Lenke til kommentar
Lynniz Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Hiver meg på denna jeg:p Har sett litt på denne http://cgi.ebay.com/8013G-7-1din-car-DVD-p...=item2556d7fb0b Er dette bare noe tull tror dere? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Ville ikke vurdert den til arbeidsbilen engang.. Jalla produkter lønner seg ikke engang å kjøpe fra utlandet, mye bilig søppel på f.eks qxl også. Lenke til kommentar
epifant Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Skal du først kjøpe billig tull og tøys, så kjøp det fra en norsk forhandler så du i det minste får en suveren forbrukerkjøpslov i ryggen. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Er radio viktig burde du se etter at det faktisk er RDS på spilleren. Spillere kjøpt i USA har ikke RDS, kjøpte min Alpine-spiller i USA. Denne har ikke RDS, men i don't give a damn.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå