EinarEriksen Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Enkelte av Nokias ladere kan gi deg støt, og Nokia ber deg sende inn laderen din i bytte mot en ny. Les mer Lenke til kommentar
N900Guru Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Enkelte av Nokias ladere kan gi deg støt, og Nokia ber deg sende inn laderen din i bytte mot en ny. Les mer Nok engang vrir Amobil pressemeldingen fra Nokia til noe som er usant. Du skal ikke sende inn laderen først, du får registrere den laderen som kan være farlig og få tilsendt en ny gratis lader fra Nokia, deretter får kunden en konvolutt som de "kan" sende den potensielt farlige laderen i retur. Endret 9. november 2009 av N900Guru Lenke til kommentar
acp Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Virker jo som amobil som skal være et teknisk og seriøst sted, prøver seg på sladder, og å skape frykt. Det står også i presseslippet at de fant ut av dette ved intern testing, altså ingen tilfeller meldt til nokia angående dette.. Lenke til kommentar
jonaseg Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 "Please fill in your contact information below. We will send you a replacement charger with instructions on how to return your old charger. To ensure proper disposal, all recipients of a replacement charger hereby agree to return the old charger in the envelope provided. You can find the Nokia Privacy policy applied to your country from your country nokia web site www.nokia.com" Så for meg ser det ut til at man må sende den gamle tilbake. Lenke til kommentar
jonaseg Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Da fikk jeg mine ladere, og man må ikke sende tilbake den gamle, de ber deg kun om det. Det ligger en ferdigfrankert plastkonvolutt i den tilsvarende plastkonvolutten du mottok med laderen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg