Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

operasjon av forhud/streng - gjøres ikke av offentlig sykehus, må betale for privat?

Gjest gjesten

Anbefalte innlegg

Gjest gjesten

Har etterhvert summet meg til at jeg må få gjort noe med lillemann, som har etter hva jeg kan se for mye forhud + at strengen er veldig veldig stram. Var hos almennlege i dag og fikk ordnet henvisning, men han var usikker på om sykehuset her i kommunen ordnet dette. Og at om de ikke gjorde, så var privat løsningen, med kort ventetid - men da måtte jeg betale dette selv.

Ringte sykehuset, og fant ut at dette var noe de ikke gjorde hos de, og at privat var eneste løsningen. Og dette koster 7000,-. Så er spørsmålet - kan det virkelig være sånn at jeg skal måtte dekke dette selv dersom det ikke finnes noe offentlig tilbud?

For meg så er dette et helsemessig problem, da det har gått utover min livskvalitet - derfor jeg ble overrasket over å høre at jeg mest sannsynlig må dekke det selv.

Har noen med peil eller erfaringer noe forslag her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lurt å gjøre noe med det.

7000 kr er det verdt. Det går ikke ann å få dekket i nabokommune el andre steder hvor slikt gjøres?

Jeg fikk det på offentlig sykehos. Det er ca 14 - 15 år siden, hjelp som tiden flyr.. Sykehuset er nedlagt og i Agder.

Men enig i at det burde dekkes som helseproblem.

Kanskje det går ann å søke om tilskudd da???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...