Gå til innhold

[løst]dir-635 Ingen kontakt -power lys på- ikke statuslys- reset fungerer ikke

Fixit

Anbefalte innlegg

Hei!

Har brukt D-link DIR-635 trådløs router i over ett år og den har fungert helt perfekt. Men i går ble jeg plutselig uten nettverk. Status led er av, mens lys for at pc'n er tilkoblet er på. Kommer heller ikke inn på web-grensesnittet. Har forsøkt å resette routeren, men kommer allikevel ikke inn.

Når nettverket krasjet i går og da blinket alle lysene. Når jeg så plugget ut den ene nettverkledningen sluttet det å blinke, men ikke noe statuslys. Om jeg kobler denne inn igjen så begynner den å blinke igjen.

Har forsøkt å koble meg til båe via trådløst og med kabel.

Noen ideer?

Endret av Fixit
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Høres definitivt ut som en garantisak. Når du resetter så trykk inn den lille bryteren i hullet i minimum 10 sek. Kommer den ikke opp med ipadresse til deg 192.168.0.x og gir aksess til http://192.168.0.1 da, så har den nok sagt goodbye!

Har du et voltmeter så sjekk om du har riktig spenning ut av adapteret. Skal være 5 eller 12VDC.

Takk for hjelpen!

Regnet egentlig med det, og husker ikke hvor routeren ble kjøpt. kjøpte meg en ny idag og den fungerer som fjell. Eneste problemet er at min kone har en compaq 6710b hvor det ikke finnes noen mulighet for å aktivere wpa, vet du hvordan en kan fikse dette?

Hvordan merker jeg saken som løst?

Endret av Fixit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...