JonV Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg antar PS3 støtter dette både under film/musikk samt chat. Men er det noe spesielle jeg må velge eller kan jeg løp og kjøp det man vil ? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Bare kjøp noe, BT-headset er BT-headset. Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/...tml?add=6704615 namm Lenke til kommentar
JonV Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 men de er jo ikke stereo. Vil ha så jeg enkelt kan bruke de til film/musikk/chat. Så om noen har noen anbefalinger post de gjerne. Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Poenget her er jo at du hører hva folk sier gjennom bluetooth headsettet. Og hva som skjer ellers kommer fra høytallerne dine. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 10. november 2009 Forfatter Del Skrevet 10. november 2009 Så det er ikke mulig å få all lyden på headsett/hodetelefoner med BT ? Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Les litt her, mulig du finner svar: http://boardsus.playstation.com/playstatio...hread.id=898874 Lenke til kommentar
JonV Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 Ja da slapp jeg det The Bluetooth audio signal for PS3 only carries voice chat. The game sounds and music are played through your TV or stereo receiver only. If you want to listen to the gameplay with headphones then they will have to be compatible with your TV or stereo receiver. Lenke til kommentar
Herr Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Er det egentlig noen som har prøvd ut det offisielle BT-headsetet til PS3. Hørte at både inn- og ut-lyd kommer for sent. Altså hører ting som blir sagt noen sekunder for seint, og samme med de som skal høre min stemme. Hvis dette stemmer: Noen andre anbefalinger? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) JonV, du kan jo kjøpe en Bluetooth-sender med 3,5mm jack inngang (Og kanskje en mottaker så du kan bruke hvilket som helst headset med 3,5mm jack... Om du kjøper senderen kan du nok bruke den med det bluetooth-headsetet du måtte ønske, men jeg tror ikke du får mulighet for mikrofon da. Med mindre du modder på en mic som "snakker sammen" med PS3'n, mens headsetet ellers "snakker sammen" med bluetooth-senderen som er koblet til 3,5mm jack på TV'n. (Noe som burde være fult mulig å mekke sammen ) EDIT: Mottakeren har mic, så det gjør nok saken enda enklere Endret 14. november 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Er det egentlig noen som har prøvd ut det offisielle BT-headsetet til PS3. Hørte at både inn- og ut-lyd kommer for sent. Altså hører ting som blir sagt noen sekunder for seint, og samme med de som skal høre min stemme. Hvis dette stemmer: Noen andre anbefalinger? Jeg har orginal headsetet og kan bekrefte at lyden går og kommer forsent. Så er selv spent på hva slags alternativer det er. Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Denne er med ledning. men er vel i nærheten av hva du er ute etter. undefined Endret 15. november 2009 av duttebassen Lenke til kommentar
JonV Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Så da kan jeg høre spillmusik/lyd samt få chat samtidig Det er kansje verdt det, men hvor lang er ledningen ? Men forstår jeg det rett at denne må kopples til både via usb OG audiout på ps3 blir Mye ledninger da. Endret 15. november 2009 av JonV Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Så da kan jeg høre spillmusik/lyd samt få chat samtidig Det er kansje verdt det, men hvor lang er ledningen ? Men forstår jeg det rett at denne må kopples til både via usb OG audiout på ps3 blir Mye ledninger da. Ser ut til og være en ledning. har lurt litt på denna sjøl. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Titta på hjemmesiden dems nå det er 1 USB og 1 phono. Lenke til kommentar
Herr Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Jeg har orginal headsetet og kan bekrefte at lyden går og kommer forsent. Så er selv spent på hva slags alternativer det er. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå