TurboSurfing Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Har sett etter eksterne kabinetter for å bruke til backup. Liker å kunne bytte ut disker etter hvert som det passer Men så ser jeg at Western Digital Elements 1 TB er ekstremt billig. Det blir faktisk nesten billigere å kjøpe denne enn å kjøpe disk+kabinett. Kan noen her forklare hvorfor den eksterne disken er billigere enn å kjøpe vanlig disk+eksternt kabinett? Dårligere kvalitet på førstnevnte? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Fler og fler vil ha ekstern lagring, og derfor får man presset prisene ned. Handler ikke om kvalitet på interne disker. Det skal også nevnes at eksternt hardiskkabinett er dyrt. Lenke til kommentar
TurboSurfing Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Det er delen jeg ikke skjønner, hvorfor bare kabinettet er så dyrt, så det blir dyrere å kjøpe hver for seg Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Det er delen jeg ikke skjønner, hvorfor bare kabinettet er så dyrt, så det blir dyrere å kjøpe hver for seg Fordi det er en nisje som færre folk driver med. Det medfører mindre omsetning og dermed høyere priser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå