AfterGlow Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Har du alltid drømt om å være veiens konge? Les mer Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Grafikken så iallefall mye bedre ut! Lurer på om jeg skal laste ned demo og prøve det i stua på 47" :> Though, litt lite kraft i mitt HD3450 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Husk at de ytelsetestene du leser i skjermkort-tester trekker fram de aller tyngste spillene. Nye og eksisterende spill som yter godt nok på alle dagens skjermkort testes ikke. Minstekravet for skjermkort er i følge hjemmesiden: 256 MB graphics accelerator (GeForce FX or better class, ATI 9600 class) Radeon HD 3450 (budsjettkort 2008) knuser Radeon 9600 og Geforce FX (midtsjiktet 2003) så du kan sikkert kjøre det glatt på en respektabel oppløsning også. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Når skjermkortet sliter med å holde mål med CS 1.6, så har jeg liten tro på at det spiser dette spillet Anyway, dette er jo minstekravet. Eyecandy er viktig i et spill som dette, ellers blir det fort kjedelig Lenke til kommentar
daruu Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Må prøves det her også ja, får tro det ikke blir kjedelig like fort som de foregående versjonene Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Var jo litt artig med Ice Road Truckers prinsippet, men skulle vært mere ICE ROAD. Veldig kjedelig å ikke kjøpe sin egen Truck og kjøre hvor man vil å velge forskjellige ting å transportere. Et annet minus er at man ikke må parkere hengeren innenfor et visst punkt, man starter heller ikke det stedet hvor man setter fra seg hengern. Blir jo bare å kjøre EN retning hele tiden Ellers var jo fjellveiene litt artige, men man starter på laveste ranking der også, og får bare simple å kjedelige oppgaver. At man må jobbe seg oppover på alle de 3 stedene man kan kjøre er litt dumt for dette ble faktisk nesten fortere kjedelig enn de andre 18 wheels of steel utgavene. Rart hvordan de klarer å lage et SUPERT konsept, men bare gjør det halvferdig. Begynner å bli lei av disse 18 w.o.s utgavene nå. Er liksom ikke puttet inn mye arbeid og det er ikke mye som skal til for at det blir så mye bedre. Her hadde jo radio kommunikasjon mellom lastebilene gjort masse. DANGER DANGER ICE ROAD IS CRACKING UP...f.eks At lastebilene ser værre ut nå enn noen gang hjelper heller ikke. Så det jeg savner: 1. Bedre grafikk på hele linja, spes. lastebilene i hverfall innvendig 2. Radio kommunikasjon 3. At man har sin egen Lastebil/Truck 4. At man kjører et lass et sted og faktsik kan få en ny last der å kjøre tilbake med, eller til et annet sted. Ikke morro å køre A-B, A-B, A-B, A-C o.s.v. Men sant skal sies langt ut i spillet hjalp det litt men alikevel 5.Skader på sin egen lastebil + de andre kjøretøyene som surrer rundt på veiene. 6.......ja da kom jeg ikke på flere akkurat nå edit: kom på en ting til 7.Man kjører UTEN å tjene penger! Ikke at man trenger det når man ikke har egen lastebil, ikke trenger å fylle bensim, ikke reparere og ikke oppgradere. M.a.o Kjøringer blir EKSTREMT meningsløs. Ja man får poeng slik at man får høyere rank og kan frakte tøffere ting, men før det kommer noe som er TØFT har man bltt veldig lei Endret 9. november 2009 av Goodall Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Euro Truck Simulator er bedre.. Her er det mer som "leveler". Du velger et oppdrag å må kjøre fra a til b, i ETS er det noe friere da du faktisk må kjøre til en arbeidsgiver osv. Så er lastebilkjøringa litt bedre også. Lenke til kommentar
meistr Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Følger det med Petterøes 3 og Kaffeavtale på statoil? Lenke til kommentar
PortableAppGuy Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 *Laste ned* Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Mine misstanker var rett, skjermkortet var for svark for spillet. Når jeg tar på sidespeilene lagger det noe helt sykt! :| Spillet var ellers litt ensformig, det var jo bare å kjøre fullpinne fra A-til-B. Litt for lett; savner traffikk, lyskryss, politi.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg