Gå til innhold

Bygge PC til 5000kr +/-.. Trenger litt hjelp


Anbefalte innlegg

Nei har overhode inga forbindelse med noen webbutikker, men nå er det en liten hoppy det jeg har å sette samme AMD datarigger (over ca 18år). Jeg var litt rusten noen år , men så fikk jeg interressen igjen etter PhenomII kom, så jeg leser stort sett alt jeg kommer over av tester og slikt, og siden Datakjenden selger det beste budsjetthovedkortet for AM3 - DDR3, så kan jeg prisene på de deler jeg mener er gode omtrent ut og inn. Jeg har nok handla hos de fleste webshopper opp gjennom åra, men aldrig over nettet til datakjeden.

 

Men i motsettning til mange andre har jeg ingen negative erfaringer med noen når det webutikker (og jeg har handle deler til rundt 100 rigger opp gjennom åra) , selv handler jeg altid der det er rimeligst. Skal noen ha en stille rigg så går jeg som oftest til ametitio, skal noen ha en absolutt budsjettrigg går jeg til Netonnet eller multicom. Skal den butikkene bygge så er det først netshop , deretter Multicom, skal en ha delere meget rask, så er det ps.no, skal en handle dyrt så er det komplett.

 

Edit:

 

Isvatnet har et poeng, jeg ville nok også ha tatt de ocz gold brikken til noen få kroner mer, de har gjort det meget bra i tester, jeg hadde søk oppe på kun Kingston minne.

Endret av Osse
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! Har vært bortreist i helga så har ikke sett dette før nå. Men hvis noen lurer så har jeg nettopp sjekket hvor pakkene ligger rundt omkring i landet, og nå ser det ut til at alle pakkene har samlet seg på den lokale postkontoret :) Så det er nice.. Da blir det henting av varer i morgen tidlig ;) Gleder meg til å fyre opp altså, kan seff prøve å huske på å slenge opp en liten review av systemet ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

takk for en utrolig bra tråd! ettersom jeg leter etter akkurat det samme selv (en gaming pc til rundt 5000) passer dette ypperlig :!:

 

Nå har jeg en litt eldre LaCie 20" skjerm med 1600x1200 60hz, men regner med at dette ikke blir noe problem ettersom jeg ikke har planer om å spille de heftigste spillene på fullt uansett=)

 

Nå har du hatt pc'en i noen dager...gjort deg opp noen meninger enda? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...