Åsmund Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 hvordan. prøvde med msn men det ville ikke godta kameraet mitt, et sony dv kamera.(dcr-pc3) vet ikke om dette blei under riktig kategori men..... Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Skal du streame video slik at andre ser det eller vil du laste opp stillbilder i et gitt tidsintervall? Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 24. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2003 ikke stillbilder nei. webcam xp? hakke prøvd. har gjort noe slikt før men husker ikke hva eler hvilket prog jeg brukte. hvor er webcam xp? innebygd? da finner jeg det sikkert. finer det vel uansett, om jeg leter litt. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 http://www.orangemicro.com/webcamdv.html Skulle tro dette var noe for deg dv camera greier Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 28. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2003 Det er trial på all programvare jeg finner. 10 min med publisering om gangen. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 28. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2003 Jeg har aldri kjøpt programvare og har heller ikke tenkt til det heller. Sier ikke mer. Jeg gjør ikke noe :wink: ulovelig for jeg sitter på en offentlig pc. Lenke til kommentar
Aliendog Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Jeg har aldri kjøpt programvare og har heller ikke tenkt til det heller. Sier ikke mer. Jeg gjør ikke noe :wink: ulovelig for jeg sitter på en offentlig pc. Flott innstilling. Bare la de udyktige menneskene som lager programmene som du har bruk for, sitte der uten å tjene noe på det. Absolutt alt burde jo tross alt være gratis... Dust. Lenke til kommentar
IthMcMos Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Bruker webcam XP nå, men paster ikke URL'en fordi jeg vil ikke at dere ser meg Lenke til kommentar
Strips Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Flott innstilling. Bare la de udyktige menneskene som lager programmene som du har bruk for, sitte der uten å tjene noe på det. Absolutt alt burde jo tross alt være gratis... Dust. Heh... Hva er vitsen å betale. Har alt jeg trenger av programvare og alt er jo faktisk gratis... nesten alt hvertfall. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 29. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2003 hadde jeg hatt råd hadde jeg vel kjøpt men er en fattig student. hvor fant du webcam xp? Lenke til kommentar
saschagabor Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 http://www.darkwet.net/main.asp?page=webca...ebcam/left.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå