direkte Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg skal ringe å bestille hotell i England. Har prøvd med både 0044 og bare 44 foran nummeret, men får bare beskjed om at det er et ukjent nummer. Er det noe annet jeg skal ha foran? Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 00 foran er godt nok. kanskje du har fått oppgitt feil nr? Lenke til kommentar
iKent Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Er det sånn til hele england eller er det ikke sånn at det er et eget nummer til hver "delstat" (Veit ikke hva jeg skal kalle det) Lenke til kommentar
direkte Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Har prøvd å ringt flere hotell, med de nummerene de har på hjemmesidene deres, så det er litt rart at det ikke funker hos noen.. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Har du prøvd med forskjellige telefoner? Den du bruker kan være sperret for utlandet i abonnementet eller av bruker. Det vil nok også hjelpe om du gir et eksempel på nummeroppsettet. Om du har en null etter 44, gjerne i parantes, tror jeg ikke du skal ha med denne. Vil anta at den er for å angi at du bruker områdekode. Noe som burde være unødvendig når du ringer fra utlandet. Lenke til kommentar
uzbadLerin Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 +44 eller 0044 skal brukes er det en null i parentes etter dette så skal den utelates Lenke til kommentar
direkte Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Et eksempel på et nummer jeg skulle ringe er +44 207 837 0855. Har prøvd med 00 foran også, men får bare beskjed om at det er et ukjent nummer.. Har prøvd med flere telefoner også. Lenke til kommentar
direkte Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Nå gikk det plutselig ann å ringe. Rart at det ikke skulle virke før. Var jo samme nummer jeg tastet inn. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Her har du alle kodene til alle landene. Google is my friend. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå