iKent Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Ikke min frist, bella sin tror jeg:P men er alltids arti å jobbe overtid fordi man utsetter;) gjør det akkurat nå selv xD Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Jepp, kl 9. Neida, det går fint. Det gjør det alltid. Jegt VET hva jeg skal skrive, har notatene mine og alt, gjelder bare å få skrevet det ordentlig. Endret 9. november 2009 av Bella86 Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 dere gjør iværtfall noe vetigt.. jeg sitter egentli bare her å surfer å tenker på å stikke å legge meg.. går en fantastisk treig og gammel film på tv3 og btw.. Jepp, kl 9. Neida, det går fint. Det gjør det alltid. Jegt VET hva jeg skal skrive, har notatene mine og alt, gjelder bare å få skrevet det ordentlig. okay du har 4 timer på deg da.. så.. ikke tenk på gode, varme, myke senga. ikke tenk på hvor godt det hadde vært å bare lagt seg til å såve nå. slappa helt av, uten å tenke på å stå opp tidli eller noe som helst.. haha Lenke til kommentar
iKent Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 The winner of the temptations award 2009 is..........MANLULU!!!!! Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 hahaha klarte ikke dy meg.. Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Haha, dust. Jeg sitter faktisk til og med I senga og skriver.. Veldig fristende å bare klappe sammen og sove. Men da får jeg ikke lov å ta eksamen og må ta hele faget på nytt neste år, det har jeg ingen lyst til Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 å faen ikke d lureste stede å sitte nå så seint/tidlig viss du ikke skal såve :o Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Nei, egentlig ikke.. Har ikke plass til en pult på rommet, og kan ikke sitte i stua fordi de jeg bor med er hjemme, og hvis jeg slår på lyset flooder det inn på rommet til hun ene. Lenke til kommentar
iKent Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 ikke det glupeste å sitte i senga da nei. Og ja, manlulu, hadde ikke klart å dy meg jeg helleR:PxD men du kom meg i forkjøpet:P Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Nei, egentlig ikke.. Har ikke plass til en pult på rommet, og kan ikke sitte i stua fordi de jeg bor med er hjemme, og hvis jeg slår på lyset flooder det inn på rommet til hun ene. hahaha hybel? hybel livet er noe sinnsykt dritt.. Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Nei, nå må jeg konse litt for å få dette ferdig.. *forsvinner* Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 såg tilfeldigvis bort på akvarie mitt, og hva ser jeg? 2 av fiskene driver å parrer seg.. tror jeg.. haha sprøtt Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 iKent du burde gjøre oppgava di du og hehe Lenke til kommentar
iKent Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Naaah:P Snakker med ei nice dame på msn så ikke nå XD Fisk som parrer seg? Hvordan ser DET ut? Lenke til kommentar
iKent Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Alle sovna her nå eller? Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Ja, sorry men la meg i 5 tida og sov til 10 Lenke til kommentar
iKent Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Pøssy:P Jeg har ikke sovi enda:P Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Shit planen min gikk til helvete Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Kan vi bytte? tror ikke så mange vil ha svineinfluensa jo, give me swineflu. Hadde vært drit chill å kunne tatt fri ei uke uten at modern slokker internettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå