iKent Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hehe. De er morsomme right? =d the funny part of my neighbour, is that he is a police officer. the i wanna be a togh guy police mannn -.- Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 haha skulle ønske vi hadde slike humorprogram i norge og http://www.youtube.com/user/FunnyvideosArc.../37/ErScjRYzHmA hehe japsene er geniale Lenke til kommentar
iKent Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Ja:P Vi bør ha sånne programmer i norge å =D de er dritkule de showa der:P Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 noen som ser på zebra nå? south park.. har nett kjøpt meg denne sesongen, men still.. faen for en bra serie Lenke til kommentar
iKent Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 http://www.youtube.com/user/FunnyvideosArc...u/0/ZGp220EQUis England er flinke de å y pay 2 c southpark? Southparkstudios.no De som lagde southpark som lagde den siden der:P Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 haha men faen da.. jeg såg alt av south park der for et halvt år siden eller noe.. men så fikk ikke vi i skandinavna sett det mer pga noe låver eller noe. jaja.. fint å ha serier på dvd og.. Lenke til kommentar
iKent Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Haha:P Uff:P De som laga southpark som mente på at det er urettferdig at vi ikke får ha en sånn side, siden TV2Zebra skal slutte å sende det pga for mange klager av foreldre som mener at barna ikke skal se på south park-.- Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 ahh hærlig da.. men de har ikke lagt ut s12 og det som er laga av 13.. :/ tror jeg uansett kommer til å kjøpe flere sesonger senere.. kjekt å ha:) Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 vurderer å døgne å heller bare legge meg tidlig i morra Lenke til kommentar
iKent Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Duffo: thats what this is all about XD join us:P Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 blir bare halvveis døgning her.. skal såve i 2 timer eller noe, for å snu døgnrytmen.. Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Tipper jeg kommer til å legge meg 09:05, rett etter å ha levert inn oppgaven.. Sove til 13/14-ish. Lenke til kommentar
iKent Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hehe, Bella er heldig:P jeg skal jo da på skolen i morgen, også jobb rett etterpå^^ hjemme 11.30 i mårra kveld=D Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Åååja. Nei, jeg har heldigvis ikke noe forelesning eller noe i morgen. Også er jeg som regel faktisk kjempetrøtt på kvelden etter jeg drar sånne allnighters som dette, så kommer nok rett inn i rytmen igjen til tirsdag Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 bahh.. blachsheeps på reklame.. takler ikke den gruppa.. Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Dere får ikke sove? Skulle gjeeeerne sovet jeg. Uff, merker øyelokkene er rimelig tunge Sånt får jeg for å være så sykt flink til å utsette alt.. Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 jeg skal snart såve.. venter bare til jeg blir så trøtt at jeg sovner momentant.. å utsette ting er vel typisk kvinnfolk d.. (no offence:p) Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hahahaha. Hmmm, kanskje? Men det er veldig sånn jeg er. Utsetter alt sånn skolearbeid til helt i siste liten. Aiai, blitt en meget dårlig vane. Men jeg er hvertfall RIMELIG trøtt når jeg legger meg Husker knapt at hodet faller på puta. Mmm. Lenke til kommentar
iKent Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Haha:P du er ikke tilfeldigvis tillhenger av stereotypier du eller? Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 så lenge du gjør d før fristen er ute var d du som hadde frist til nå i dag kl 9? isåfall sliter du litt :o Haha:P du er ikke tilfeldigvis tillhenger av stereotypier du eller? jeg? :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå