iKent Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Klassen min sendte en mail til de som holder på med detta pisset og de sa: Dere må være i stand til å lese, og svare på et eventuelt brev fra staten på nynorsk. Piss meg i øret.-.- Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 neinei, har dere lagt dere? :O Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 nå har jeg nett lagt inn windows 7.. rare ting man gjør når man ikke får såve :o Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 haha blir vel kjedelig i lengden d og Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 windows 7? når tid kom det ut? Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 emm en uke siden eller noe tror jeg.. funker fint Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 mye morsomt her http://www.youtube.com/user/FunnyvideosArc...u/1/twOCGt8LSds Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Kanskje noen kan gi meg et spark i ræva? Skriver hjemmeeksamen som skal leveres kl 9.. Og jeg har endel igjen.. Likevel sitter jeg her på diskusjon.no. Hehe. Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 orker ikke se youtube akkurat nå.. ser south park ikke så lurt å sitte her da nei hehe.. fortsett med leksene! Lenke til kommentar
iKent Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Ingen som vil hjelpe meg med engelsk leksa mi da? Skal levere en stil på 3000 ord på onsdag om copyright infringement.(Piracy) Har skrevet 323 ord av 3000 nå =D Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 jojo klart d.. ehem.. piracy er bad.. ikke last ned ulovlig.. nå har du plenty å gå ifra ;p Lenke til kommentar
iKent Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Haha =D X D Nei jeg må skrive om hvorfor det er en konflikt, og om hvordan noen takler situasjonen/konflikten sånn at det blir bedre for alle Osv OS OsvOsv -.- Masse piss spørsmål:P Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Min er tingsrett. Naboer som krangler om hvem som eier hva, om det er urimelig støy for en barnefamilie å bo i nærheten av en fotballstadion osv. Æsj. 2000 ord innen 5 timer. Endret 9. november 2009 av Bella86 Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 hahahha fy fa*n jeg misunner dere ikke.. hærlig å være ferdig med skole og lekser hahahha fy fa*n jeg misunner dere ikke.. hærlig å være ferdig med skole og lekser Lenke til kommentar
iKent Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hmm.. Naboen min vil saksøke pappa fordi han har kjøpt nytt annlegg:) og det irriterer han vist etter kl. 7 på kvelden, da han legger sine 12 og 13 år gamle barn. Kl. 7 på kvelden.. skriv om det =D :idontgetit: Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 haha skulle ønske vi hadde slike humorprogram i norge og http://www.youtube.com/user/FunnyvideosArc.../37/ErScjRYzHmA Lenke til kommentar
iKent Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Er det bare jeg som fikk en sinnsyk lag her på diskusjon.no nå? Alt annet fungerte sykt bra, men diskusjon stoppa helt opp Oo Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Hmm.. Naboen min vil saksøke pappa fordi han har kjøpt nytt annlegg:) og det irriterer han vist etter kl. 7 på kvelden, da han legger sine 12 og 13 år gamle barn. Kl. 7 på kvelden.. skriv om det =D :idontgetit: haha har en samme type nabo. ringte i 9 tiden da jeg og noen kompiser satt hjemme å såg film. han hadde sagt at jeg hadde fest fikk og telefon fra politiet om at jeg hadde spilt musikk i 4 tidn om dagen :o ja vi bor i vært vårt hus har mange naboer, men bare denne ene er helt sinnsyk.. Er det bare jeg som fikk en sinnsyk lag her på diskusjon.no nå? Alt annet fungerte sykt bra, men diskusjon stoppa helt opp Oo hadde d samme. gjorde så setningen jeg skreiv oppi der kom opp 2 ganger.. Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hmm.. Naboen min vil saksøke pappa fordi han har kjøpt nytt annlegg:) og det irriterer han vist etter kl. 7 på kvelden, da han legger sine 12 og 13 år gamle barn. Kl. 7 på kvelden.. skriv om det =D :idontgetit: Hehe, kl 19 på kvelden har han nok rett til å spille musikk. Det er vel frem til 23, så må det være stille. Ja, jeg fikk også brått syk lag! Trodde det var det crappy internettet mitt igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå