iKent Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Nei altså svineinfluensaen er borte den:P Jeg tenkte bare på yrke:P Overarbeida 3klasse vgs skole elev/utnytingsobjekt på jobben(er jo ung og dum vettu) så... ja. Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 jeg fikk ikke svar på spill forumet, så jeg tar like greit å prøver meg her.. - Noen som hugser Fight Club? Det var et gratis og veldig veldig simpelt flash spill som låg på spray.no eller noe slik for noen år siden. Noen som vet om et lignende spill på nettet, eller et annet bra flash spill? Ikke noe som norwegian mafia helst. Blir for komplisert og mye å gjøre tongue.gif - Lenke til kommentar
iKent Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Har bare et spm til deg Manlulu: Har du litt sånn delt personlighet? Nynorsk i spillforumet og Bokmål på OT? Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Kan vel spørre her og siden det virker som det var masse folk som titter på. Hva er forskjellen på win 7 ultimate og win 7 enterprise? Samt hva er forskjellen på x64 og x86? http://portal.wecreatestuff.com/ <-portal flash versjon Endret 9. november 2009 av cozmos Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 ey jeg har et nynorsk spørsmål siden du kan nynorsk er det sku eller skulle man skal skrive? har nynorsk eksamen snart! sitter fast på det ordet Lenke til kommentar
iKent Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 parr tusenlapper..? eneste forskjellen jeg kommer på xD sitter på Win 7 ultimate. Fungerer akkurat til det jeg vil det skal fungere til XD Duffo: Sku er vel "dialektsform" men jeg har sett mange bruke begge deler. Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 haha seriøst.. jeg suger i bokmål, men ingen fra østlandet skjønner nynorsk.. så da blir jeg tvinga til å prøve meg på bokmål.. Lenke til kommentar
iKent Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 :O Jeg skjønner meg ikke på nynorsk:( Noen som vil gi meg privat timer? xD Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 okei er det sku eller skulle man skriver da? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Nyno er det du trenger vettu Lenke til kommentar
iKent Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Desverre har de satt nyno som et hjelpemiddel utenfor linjene på eksamen:P Tatt med nyno på eksamen=fail Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 okei er det sku eller skulle man skriver da? jeg skreiv alltid skulle, men fikk feil gang på gang.. fikk aldri med meg hva jeg skulle skrive.. hmm.. Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) jeg trodde du var fra nynorsk plassen jeg! siden du skrev nynorsk! jeg skal skrive innlegget ditt til nynorsk: eg skreiv alltid skulle, men fekk feil gång på gång, fekk aldrig med meg kva eg skulla skriva.. hmm.. Endret 9. november 2009 av Duffo Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Desverre har de satt nyno som et hjelpemiddel utenfor linjene på eksamen:P Tatt med nyno på eksamen=failFantastisk. Skulle likt å sett statsrådene våre skrive nynorsk uten nyno. Også gjør de det forbudt på ekssamen? Argogante jævler. Lenke til kommentar
iKent Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg vet O.O Gruer meg til nynorsk eksamen Alle 3 klasser må vel avlegge det for å få godkjent allmenn årene sine? Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 hvorfor har dere nynorsk eksamen? vi hadde aldri en bokmål eksamen f.eks.. Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) kan du rette det om det er feil? edit: jeg strøyk i nynorsk faget, så må ta en eksamen for å få karakter! men nå føler jeg at jeg er ganske pro så satser på 6! Endret 9. november 2009 av Duffo Lenke til kommentar
iKent Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Alle de som har gått 3 klasse på min skole før meg har måtte ha nynorsk eksamen siste året. Alle. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Fordi loven sier at man "må" svare nynorsk brev på nynorsk ettersom jeg har skjønt det. Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Shit hadde jeg lagt meg ned på sofaen nå hadde jeg sovner på flekken. Best å gå ut å få seg litt frisk luft (for de som tog an) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå