John Keats Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Ikke overrata nok til å velge det bort etter min mening Lenke til kommentar
tess0 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Sex might be overrated? :OYou don't know until you try? Well I tell you, you might dont know it just because youve tried it. :o Its all in the head:O Lenke til kommentar
tess0 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Ikke overrata nok til å velge det bort etter min mening Det er ikkje snakk om å velge det bort, men velge det bort midlertidig:P Lenke til kommentar
Sempercogitare Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Ser ikke noe galt i at en 20-åring og en 14 åring er venner. Selv om jeg har mistanke om at hun nok lett kan få følelser for deg og sende en del signaler, så derfor må du huske at du er elst og er den som må handle ansvarlig. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Jeg er med mange som er over 20, feks 25 år osv når jeg er 16 selv. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Ser ikke noe galt i at en 20-åring og en 14 åring er venner. Selv om jeg har mistanke om at hun nok lett kan få følelser for deg og sende en del signaler, så derfor må du huske at du er elst og er den som må handle ansvarlig. Støttes. Du må være den ansvarlige her om det skal utvikle seg til noe mer enn vennskap! Ha det i bakhodet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå