Christoffero89 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Er da ikke alle som tenker med penis:). Er noe som heter selvkontroll Lenke til kommentar
thermos Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Jeg føler det blir litt merkelig. Hvis en 20-åring hang med søstera mi på 13, så hadde jeg nok tatt meg en "prat" med fyren. Hva får du uansett utav det? Pleier jo ikke å være så mye fornuftig som sviver rundt i hodene på 13-åringer? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Men så er det litt forskjell på en 13 og 14 åring da. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Men så er det litt forskjell på en 13 og 14 åring da. Enorm forskjell. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Jeg har Ingen planer om å utnytte hu heller. Jeg er en kristen person som har hatt 1 seriøst forhold og aldri har smakt alkohol. Jeg er også den som venter med sex til man er gift. Men det er en annen diskusjon;) For min del kan du godt være paven. Spiller ingen rolle vedder på at du utnytter sjansen om du får den. Jeg personlig synes det er helt feil. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Chris_* Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg har Ingen planer om å utnytte hu heller. Jeg er en kristen person som har hatt 1 seriøst forhold og aldri har smakt alkohol. Jeg er også den som venter med sex til man er gift. Men det er en annen diskusjon;) For min del kan du godt være paven. Spiller ingen rolle vedder på at du utnytter sjansen om du får den. Jeg personlig synes det er helt feil. Hvem er du til å dømme slikt? Selv om du ikke har noen kontroll over din penis og hvor den havner når sjengsen kommer så betyr det ikke at jeg har det. Jeg er en kristen person som enda er jomfru so skal vente til jeg er gift med sex. Så den påstanden din kan du bare trekke tilbake Allegutter tenker ikke med penis. Jeg har selvkontroll. Det har åpenbart ikke du. Jeg går utifra dine uttalser at du er den typen som har sex med alle som gir deg sjangsen utifra hva du har skrevet Lenke til kommentar
srbz Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg mistenker at de som prøver å prakke sine egne fordommer vedr. trådstarter på ham, tilegner seg disse fordommene ved å vurdere hvordan de selv ville handlet i samme situasjon. Sorry folks, enkelte mennesker innehar større grad av selvbeherskelse enn andre, og hvor selvbehersket trådstarter er er opp til ham selv - ikke dere som sitter og kommenterer i forumet - å avgjøre. Med det sagt, jeg lurer fremdeles også på hva du egentlig ønsker å få ut av dette vennskapet, ref. mitt forrige innlegg? Lenke til kommentar
LilleJay Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Ser ikke helt problemet jeg heller.... Da jeg var 15 var jeg sammen med ei på 20! som fylte 21 det året! Det er mange ungdommer med vett i skallen...Men ettervært kan det oppstå problemer... Men det er ikke alltid... Selvom dere sier dette er feil...Så ser jeg ikke noe feil i det! Skjønner begge sider av saken...men nå kjenner dere ikke han som person...(det gjør heller ikke jeg) Ikke døm boka før du har lest den! -Jay Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Ser ingen problemer med det, såfremt du har det gøy med henne og ikke har andre intensjoner. Har selv venninner som er yngre enn meg, riktignok er ikke aldersforskjellen så stor som 6 år (15 og 18), men er jo samma greia. Og jeg kan skrive under på at det går ann å være venn uten å ville noe mer, noen innkludert meg synes det er veldig ålreigt med jentevenner. Bare så det er sagt så henger jeg hovedsakelig med folk på min egen alder Lenke til kommentar
Gjest Guest_Chris_* Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Hei. De fleste vennene mine er også rundt min alder. Marie som hu heter er den eneste i den alderen jeg er blitt venn med på denne måten Hva jeg vil med slik vennskap? E vel som alle andre vennskap. Ha det gøy og noen å snakke med og slikt:) Jeg bryr meg om Marie. Men er absolutt ingenting mer en vennskap og det synes Marie og. Jeg er ikke villig til å ødlegge slikt vennskap eller framtiden min med å ha sex med hu. Hvem vet. Kanskje det blir noe mer mellom oss om noen år men uansett så vil jeg kun være venn med hu til hu er 16-18. Synes selv at det er helt galt å prøve meg på hu på denne alderen Lenke til kommentar
tess0 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Pedofili er jevlig. Men som sagt trur eg aldri ein som var pedofil hadde spørt om lov på diskusjon fyrst til å bli vennar med ofra sine. Eg syns dette virker heilt greit eg:) Hadde det vert du som var 36 og ho 30 er det ingen som hadde tenkt på det ein gong. Og trådstarter er jo tross alt omtrent tenåring sjølv. Dessuten om de skulle bli forelsket slik mange bestevennner/venner blir etter kvart så er dette noko anna enn pedofili. De kan da 1. Ignorere kjenslene sine 2. Sette på pause til ho blir eldre. Så lenge trådstarter innser at dette er det som må skje viss det blir no meir så er alt dette inget problem!! Tøfft gjort å lage tråden! Endret 11. november 2009 av tess0 Lenke til kommentar
Gjest Guest_Chris_* Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Takk. da har jeg bestemt meg for å kjøre på. Både jeg og hu er enige om å ikke være mer en gode venner og om de tkommer følelser så må vi bare gjemme de bort da vi ikke vil ødlegge vennskapet. Jeg har forhørt meg med dere og flere venner:) Har i tilleg bedt a om å spørre mora si om tilattelse til å treffe meg og hu fikk ja så det går bra med foreldrene:) Takker for flere gode svar:) Lenke til kommentar
innard Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Men så er det litt forskjell på en 13 og 14 åring da. Enorm forskjell. To klumper med fett og litt hår dertil utgjør jo en markant forkskjell. Altså, er det hår på bolla, er det lov å bolla! Go for it Chris. Nå har du jo morra på din side så hva kan gå galt? Press på og høst inn av livets goder. Lykke til! Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Hvem er du til å dømme slikt? Selv om du ikke har noen kontroll over din penis og hvor den havner når sjengsen kommer så betyr det ikke at jeg har det. Jeg er en kristen person som enda er jomfru soskal vente til jeg er gift med sex. Så den påstanden din kan du bare trekke tilbake Allegutter tenker ikke med penis. Jeg har selvkontroll. Det har åpenbart ikke du. Jeg går utifra dine uttalser at du er den typen som har sex med alle som gir deg sjangsen utifra hva du har skrevet Du har helt rett i allt det du skriver tenker vi likt? Hvem vet. Kanskje det blir noe mer mellom oss omnoen år men uansett så vil jeg kun være venn med hu til hu er 16-18. Dette hinter til at du tenker med "penisen" Du tenker på å være venn med henne til hun er på den lovlige sex alderen? Lenke til kommentar
Gjest Guest_Chris_* Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Nei ikke helt. Jeg tenker på modenheten også. Hu blir mer moden når hu er 16 - 18. Jeg skal vente uansett til jeg er gift med sex Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) lol.. Aldri skjønt hvorfor folk vil kaste bort massevis av år med sex til fordel for et eller annet religiøst synspunkt. Endret 11. november 2009 av Detectable Lenke til kommentar
tess0 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Sex might be overrated? :O Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Vet da om mange "eldre" personer som har venner i 14-15 års alderen. Det er mest som et lillesøster/storebror forhold. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 lol.. Aldri skjønt hvorfor folk vil kaste bort massevis av år med sex til fordel for et eller annet religiøst synspunkt. Så derfor bruker du deg selv opp slik? Syns det er mer spessielt om man gjør det med en man elsker jeg:) Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Sex might be overrated? :OYou don't know until you try? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå