Gjest Guest_Chris_* Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Velger å poste som gjest da jeg ikke ønsker å bli sett ned på ellerno Hei. Jeg er 20 år og er venn med ei 14 år gammel jente. Er dette galt? Ingen av oss er inntresert i hverandre men vi ser på hverandre som gode venner. Jeg bryr meg mye om hu og passer på hu på en måte. Det har aldri vært no mer en venn mellom oss og slik skal det fortsette. Hva syns dere om dette? Er det greit, dumt idiotisk eller helt feil? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg er venn med kusina mi på 7. Er ikke no galt i å være venner med folk uansett alderen dems. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Det er jo bare hyggelig for denne jenta, og kanskje hu til og med føler seg kulere for at noen eldre snakka med hu? Husker når jeg var mindre og hadde en stor bror som ikke brydde seg om meg, så var det kult når venn hans gadd å snakke med meg. Ikke no gAlt i dettA Lenke til kommentar
Kyrk Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Stiller meg tvilende til dine intensjoner. Jeg er ganske sikker på at du har følelser for henne innerst inne. Jeg stiller meg også spørsmålet om hvilken 20-årig gutter som henger med en jente på 14 år. Jeg går ut i fra at du ikke er homofil. Hadde jeg vært faren til jenta hadde jeg nektet deg å så mye som å se på henne. Du må jo være svært umoden som ikke henger med jenter på din egen alder. 6 år forskjell er ganske enormt..Nei fy! Lenke til kommentar
Gjest Guest_Chris_* Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg er kun venn med hu og har ikke plan om å være mer en venn med a da jeg syns man ikke kan være mer en venner pga aldersforskjellen. Jeg har Ingen planer om å utnytte hu heller. Jeg er en kristen person som har hatt 1 seriøst forhold og aldri har smakt alkohol. Jeg er også den som venter med sex til man er gift. Men det er en annen diskusjon;) Så det blir ikke no problem å ha kontroll over seg selv da jeg ernøye med hvem jeg vil ha:) Jeg er ikke naiv eller noe heller da jeg ser situasjonen fra begge sider. Det er derfor jeg kom hit og spurte:). Chris Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hvorfor skulle noe være galt her? Om dine intensjoner er å bare være venner så er det da vitterlig ingenting som kan stoppe dere i å være det. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Ikke noe galt i vennskap. Det er ingen vennskapelig lavalder i den norske lov, og hvis dere trives i hverandres selskap ser jeg ingen grunn til at dere ikke skal være venner. Det kan bli sett litt rart på utenfra, men det skal dere ikke bry dere om. Det kommer uansett til å forsvinne over tid, og er absolutt ikke noe dere skal avslutte et vennskap over. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Chris_* Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Ikke noe galt i vennskap. Det er ingen vennskapelig lavalder i den norske lov, og hvis dere trives i hverandres selskap ser jeg ingen grunn til at dere ikke skal være venner. Det kan bli sett litt rart på utenfra, men det skal dere ikke bry dere om. Det kommer uansett til å forsvinne over tid, og er absolutt ikke noe dere skal avslutte et vennskap over. Fint å høre:). Ja folk vil nok reagere i starten ja. Men godtar de ikke det er det deres problem. Hvem vet. Vennskapet med hu kan vare livet ut. Vil jo ikke miste noe slikt fordi hu kun er 14 Lenke til kommentar
Gayatri-mantra Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Er ikke noe gale og ha henne som venn. Som du sier, så har du ikke noen intensjoner om at det skal utvikle seg til å bli noe mer - så det er ingenting i veien for at vennskapet skal kunne fortsette. Et fåtall av de jeg pleier og være med er et par år eldre eller yngre enn det jeg er. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg har selv et par jentevenner på 15år som jeg prater litt med fra en tid til en annen. Ser heller ingen grunn til å dolke dem i ryggen ved å ikke gidde, det går an å prate sammen og være venner. Jeg snakker med dem om alt mulig når vi først skal ha en samtale, men jeg fungerer også som en slags storebror og passer litt på at de avstår fra å gjøre mindre glupe valg. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg er venn med en på 27, så alder er ikke noe problem sålenge det er snakk om vennskap. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Stiller meg tvilende til dine intensjoner. Jeg er ganske sikker på at du har følelser for henne innerst inne. Jeg stiller meg også spørsmålet om hvilken 20-årig gutter som henger med en jente på 14 år. Jeg går ut i fra at du ikke er homofil. Hadde jeg vært faren til jenta hadde jeg nektet deg å så mye som å se på henne. Du må jo være svært umoden som ikke henger med jenter på din egen alder. 6 år forskjell er ganske enormt..Nei fy! Viser jo bare kva du alltid går rundt å tenker på Lenke til kommentar
Gjest Guest_Chris_* Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Takk for svar. Var med a i dag og ba hu spørre mora si om hu får lov å henge med meg eller ikke. Dette gjorde jeg pga jeg ikke vil komme i trøbbel og det gjør alt lettere:). Mora godkjente meg da jeg har møtt hu før:). Så da er det vel egentlig bare å kjøre på Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Ingenting var galt med at lommemannen stod ved siden av en liten gutt i en tom dusjhall med halv erigert penis. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Algific; det var vel egentlig ganske mye galt med det? Lenke til kommentar
Cyrenia Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg synes ikke det er noe galt i at dere er venner.. Var noen her som nevnte at 6 år er mye, det er jeg ikke enig i.. Kan virke mye når dere er i den alderen dere er, men herregud, dere er jo bare venner.. Dessuten synes jeg det virker fint for henne å ha en "beskytter"... Lenke til kommentar
innard Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hva har du til felles med denne jenta egentlig? Lenke til kommentar
Gjest Guest_Chris_* Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Vi har samme tro som kristne. Liker samme filmer og tenker noe likt og 3). Er mer men orker ikke skrive alt:) Algigic: Hvorfor sammenligner du meg med den pedofile mannen? Dette kan ikke sammenlignes engang Lenke til kommentar
srbz Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Ingenting var galt med at lommemannen stod ved siden av en liten gutt i en tom dusjhall med halv erigert penis. Du evner virkelig ikke å se forskjellen? Svar "nei" og jeg skal forklare den for deg. Trådstarter: Hva akter du egentlig å få ut av dette vennskapet? Jeg ser ikke noe "galt" i å være venn med noen som er mye yngre, men hvorfor ønsker du det? Hvordan tenker du å omgås henne? Jeg spør av ren nysgjerrighet. Jeg synes det virker litt merkelig, og det vil nok folk i lokalmiljøet ditt gjøres også. Man vet aldri hva slags tanker folk gjør seg om slikt. Forresten: vet du hva hun ønsker seg ut av dette vennskapet? Endret 10. november 2009 av srbz Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Hun kan si hun ikke er interessert. Men jeg husker godt når jeg var 14. Sålenge du ikke ser ut som ringeren i Notre Dame så vil hun med stor sannsynlighet syntes du er eye candy etterhvert. Så vil du syntes det er feil siden hun er så ung, men siden du er født med en penis mellom beina bli smigret og fristet. Så plutselig befinner du deg her. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=774570 The story never ends. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå