vegavnil Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Om jeg har forstått riktig, skulle Dead Space vært på Games on demand på marketplace, men hvor er det? Finner det i alle fall ikke... Endret 8. november 2009 av vegavnil Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Finner det heller ikke. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Har du USA bruker? Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Kan man ha det, og kjøpe ting der? Jeg får bare sånn "This is not available in your region" eller noe når jeg prøvde å kjøpe san andreas på UK marketplace.. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jepp har to brukere. Masse stæsj fra den andre. South park episoder etc etc Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Nice! Med kort, eller andre betalingsmetoder? Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Bruker aldri kort. Kjøper points via ms point card. Lenke til kommentar
Balloo Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Bruker aldri kort. Kjøper points via ms point card. Hvorfor ikke bruke kort til points? Det er billigst og det er ingen "fare" ved det. Kan når som helst bare logge inn på Xbox.com og ta det vekk. Er bare ved Live betaling at det kan bli litt mas. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå