Gjest Whattodo? Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hei, Jeg har nå et luksusproblem som noen ville kanskje kalt det. jeg har 4 damer som liker meg! eller, Ivertfall 3 - Hun fjerde ( Kalles fra nå av nr 4) er jeg usikker på - Vi har snakket en del, møttes. På msn har hun sagt ting som "Vet du liker meg", "Vet du vil ha meg" (Delvis sant fra min side og ) og "er du jomfru". Hun ene ( Kalles fra nå av nr 3 ) var jeg sammen med en helg - men har egentlig ingen følelser for, hun er egentlig ikke så veldig pen heller. En annen ( Kalles fra nå av nr 2 ) likte jeg ifjor, men ikke nå lenger, og har ikke andre følelser enn god venn for. Hun siste ( Fra nå av nr 1) hadde jeg egentlig ganske følelser for intill nylig, da hun tvang meg til å velge mellom henne (1) og nr 2. Jeg hadde da valgt henne (1), men før jeg rakk å skrive det sa hun (1) at jeg skulle velge hun andre (2) - Ble masse krangling, snakket ikke på en uke, og hun prøver tydelig å gjøre det bedre! Alle jentene er pene, borsett fra no. 3 ville jeg sagt, hun er ikke stygg, men ikke pen på nivå med de andre. Nr 1 og 2 kjenner hverandre, og er gode venner, og det samme med 3 og 4. 1 og 2, og 3 og 4 har aldri møtt hverandre. Er selv litt usikker på hvor jeg ville med dette, men hvordan skal jeg velge hvem? Kan vel fortelle litt om meg og. Jeg er en gutt som går i 9. klasse, har bare hatt en kjæreste før, som jeg egentlig ikke gikk aktivt inn for å beholde, da jeg på den alderen ( ca 10-12 år ) var mer opptatt av andre, gutteting. Jeg har nå begynt å ta sånne ting mer seriøst, og vil ikke satse på et sånn seriøts forhold i form av vokse opp, få barn og gifte seg. Om det er noe mer dere lurer på kan dere bare spørre. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Gå for nr 1 eller 4 Mitt tips er å tilbringe litt tid med hver av de å se hvem du får best kontakt med, har mest til felles med osv Endret 8. november 2009 av WD40 Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Luksusproblem ja.. Og svaret er såre enkelt: Gå for hun du vil ha. Ja, du har et luksusproblem, og du er kanskje redd for å såre noen, men det er umulig å gå igjennom dette livet uten å såre noen på veien. Og du skal heller ikke føye deg etter andres følelser. Hvis du ender opp med å gå for en av de du liker mindre, kommer du bare til å tenke på den andre jenta når dere er sammen. Gå for den beste. Man skal være ego i sitt valg av partner, og jeg ser ingen verdens grunn til å gå etter ei jente man liker mindre kun for å ikke såre henne. Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Ved å gå for en jeg liker er 2 og 3 egentlig utelukket, nr 1 er veldig barnslig, og synes vel nr 4 kanskje passer meg best, men det er veldig vanskelig å velge, har avtalt å møte no 4 . Imorgen, men får se om jeg er frisk til det. Tror nr 4 er kanskje den som forstår meg best, mens de andre later som de gjør det, jeg er veldig lukket person, og egentlig vAnskelig å få noe ut av... Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Det er jo åpenbart at du ikke bør gå for noen du ikke liker. 1 eller 4. Make your choice! Lenke til kommentar
Erigon Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Høres ikke ut som om du liker noen av dem. Vent til det kommer noen du virkelig liker. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hvis du ikke liker noen av dem tar du ingen av de, eller den peneste. Men hvis du liker en av de velger du naturligvis hun. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 jeg er liksom ikke sikker på om jeg liker noen av de, er veldig usikker - men jeg vet ivertfall at jeg har følelser for 1 og 4, men vanskelig når man liker 2 stk er vel et valg jeg får ta ettersom hva som skjer. Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 ...da hun tvang meg til å velge mellom henne (1) og nr 2. Her datt jeg av. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 9. klasse?! care, ta alle 4 vel.. Lenke til kommentar
simentp Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 9. klasse?! care, ta alle 4 vel.. +1 Støtter den! Lenke til kommentar
Gjest Chuck Norris Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Vil ikke ha alle 4 da.. hehe - Ting har forandret seg litt, jeg har bestemt at jeg vil satse på nr. 1, da hun er mest stabil, penest og best personlighet. Helt ut av det blå skriver hun på msn "jeg liker deg ikke -.-" - ( Dagen før har hun fått meg til å skrive navnet hennes i nicket mitt, mitt i hennes med hjerte, og bruker hjerte hele tiden ), og jeg har fått bekreftet av en av hennes gode venner at hun faktisk liker meg. jeg spurte hvorfor mange jenter var så ustabile (nr. 4)og hun svarte at noen ganger ble de sure uten grunn, og jeg bare måtte leve med det. Etter ca 3 min går det opp for meg at det er kanskej dette hun har gjort, og når jeg spør - helt riktig, det var det hun gjorde. Hun fikk husarrest når jeg egentlig skulle ut med hu for moren fant noen saker, og nå skal jeg være hjemme resten av uka, og vi har avtale til helgen. Noen som har tips til hva jeg burde gjøre videre? Jeg har ikke vært interresert i damer før nå iår/isluttenifjor. Takk for alle tips! Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Fant moren narkotika? Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Gå for den du liker best, dvs enten nr 1 eller nr 4. Er du usikker så bør du tilbringe mer tid for dem. Jeg også "dater" tre jenter nå, og det tok ikke lange tia før jeg fant ut hvem jeg ville satse på. Det at hun plutselig blir ustabil og slikt kan ha noe med at hun er usikker på hvor hun har deg hen, og det bør du vise gjennom handlinger, flørting osv ikke bare stå der med iskaldt blikk og si jeg liker deg, mens du ser ned i bakken. Er flere her med bedre peiling en meg, men det er ihvertfall det jeg tror, så ville satset på nr1 hvis det er det du har bestemt deg for, før det er for sent. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Det du skal gjøre er å nyte livet. Gå for hun du liker mest, men samtidig ikke godta at hun skal oppføre seg som en dramaqueen uten at du reagerer. "Vi blir bare sure av og til, lev med det" er den dummeste unskyldningen jeg har hørt på lenge, og virker på meg bare som en universal-unskyldning de vil ha. MEN.. Du er i 9.klasse. Jentene på den alderen har nettopp funnet ut at de kan gjøre hva de vil med gutter og styre de dit de vil. Så som regel blir det ikke mye seriøse langvarige forhold i den alderen. Nyt livet, og ha det gøy. Lenke til kommentar
Gjest Chuck Norris Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Fant moren narkotika? Neinei, bare masse snus og røyk. Men jeg tror jeg omgås mer med nr 1 og 4, for å se hvordan det utvikler seg. Kan sikkert komme tilbake med updates etterhvert som dagene går, men ivertfall ikke før helga, spysjuk Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) første tråd virker som du ikke liker noen av de. til og med sier at noen av de er mindre pene tyder på at de fortjener noe bedre. vent til du finner deg en person du liker og ikke bare blir sammen med forde hun liker deg seinere tråd del: du satser på dama forde hun er penest? sikker på at du er klar for å få deg dame? Endret 11. november 2009 av Estella! Lenke til kommentar
Gjest Chuck Norris Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 jeg har bestemt at jeg vil satse på nr. 1, da hun er mest stabil, penest og best personlighet. du satser på dama forde hun er penest? sikker på at du er klar for å få deg dame? Ja, Kun fordi hun er penest, Absolutt. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) jeg har bestemt at jeg vil satse på nr. 1, da hun er mest stabil, penest og best personlighet. du satser på dama forde hun er penest? sikker på at du er klar for å få deg dame? Ja, Kun fordi hun er penest, Absolutt. man får litt den følelsen når han gjentar jentenes utsende i begge trådene "Alle jentene er pene, borsett fra no. 3 ville jeg sagt, hun er ikke stygg, men ikke pen på nivå med de andre." Endret 11. november 2009 av Estella! Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 man får litt den følelsen når han gjentar jentenes utsende i begge trådene "Alle jentene er pene, borsett fra no. 3 ville jeg sagt, hun er ikke stygg, men ikke pen på nivå med de andre." Men for veldig mange er det viktig å være fysisk tiltrukket av partneren. Muligens derfor han tar med det når han nevner de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå