Edstro Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hei. Noen som vet vor mye jeg må betale for å kjøpe en bensinstasjon? Her kan sikkert priser variere veldig. Men jeg er intresert i å vite hvor mye det er snakk om gjennomsnittelig og hva jeg kan forvente meg av inntekt med et passe godt salg? Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) ironi /har du sjekket finn?/ Endret 8. november 2009 av Fin Skjorte Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Mener å huske at det var noen som ble gitt bort på Zett.no... Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Fra 0 kr til en formue. Det kommer helt an på bl.a. hva som følger med, gjeld og fremtidig inntjeningspotensiale. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Plassering, omsetning og kjedeavtale vil nok avgjere veldig mykje av prisen. Sentralt beliggande storstasjon med ein av Europavegene -> Formue Ytterst på ei naken øy langt ute i havet -> Billig. Kva ein bensinstasjon vil koste i kroner og ører vil nok ha sterk tilknytning til kva omsetning og overskudd er, i tillegg til om tomten den står på er eigd av stasjonen eller leiga , samt lokalene. Lenke til kommentar
festen Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg tror det er lettere å drive en kiosk. Det er stort sett de varene de tjener penger på. Lenke til kommentar
clink Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Det kan vel sammenlignes med 'hva koster en bolig'. Forskjellen ligger kanskje i at for et salgsted som dette så teller sikkert ikke bygningsmassens tilstand så veldig mye hvis det er et drive-verdig sted med inntektspotensiale. Hvis det er kunder det så går det vel neppe for en slikk og ingenting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå