Gjest Guest_Tord_* Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg sitter her som den forvirrete personen jeg er akkurat nå og tenkte jeg kunne henvende meg til diskusjon.no for litt hjelp nå. I det siste har jeg drevet og flørtet endel med ei jente, og hun driver meg til vanvidd! Jeg ser på meg selv som en fyr som er dreven når det kommer til jenter, men denne tar bare selvtilliten min helt fra meg og gjør meg så forvirret som jeg kan bli. Her om dagen fulgte jeg henne hjem etter vi hadde vært hos noen venner og bare slappet av. Vi så på en filmen og flørtet endel med hverandre under filmen, og når vi var fremme med døren bestemte jeg meg for å kjøre på, og kysset henne. Det gikk som smurt og når jeg gikk hjem sa hun at hun var glad i meg. Men så kommer dagen etterpå, vi snakker ikke i det hele tatt frem til jeg tar kontakt med henne og blir avvist helt. Slik fortsetter de neste to dagene. Så dro hun til London for ei uke og jeg får ikke truffet henne før idag. Og flørtingen fortsetter, men så skjer akkurat det samme når jeg prøver å prate med henne mens vi går hjem etterpå, det blir ikke stor respons akkurat. Jeg kjenner at jeg blir fryktelig frustrert av disse "svingningene", og er veldig usikker på hvordan jeg skal prøve å tolke det. Det skal også være sakt at hun er en veldig "laus" person. Alle tips taes hjertelig imot Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Konfronter henne? Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Du kan enten kjøre samme spillet tilbake, og være avvisende mot henne fremover og se om hun blir mer intressert, eller så kan du prøve noe som alltid fungerer: kommunikasjon. Prat med henne. Det kan være utallige grunner til at hun oppfører seg som hun gjør. Det kan være helt uskyldig, men det kan også være spesifike grunner til at hun oppfører seg som hun gjør. Men det er veldig viktig å påpeke at hvis du tar en samtale med henne må du på ingen måte erklære dine følelser, eller ymte frempå at du trenger henne. Hun virker som en selvsikker person, og riktig vei å gå da er heller å få frem at du trives i hennes selskap, men på ingen måte godtar å bli behandlet som leketøyet hennes. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå