chris_90 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Noen som vet?) takker på forhånd:) Endret 8. november 2009 av alik Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Vet ikke men det er jo kun delikatessebutikker og restauranter som skal selge slikt. Har dere noen litt fancy delikatessebutikker i Kristiansand, altså med bedre utvalg enn meny/ultra? Hvis så, prøv der. Restauranter kan også prøves men regner med at de er dyrere. Lenke til kommentar
chris_90 Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 delikatessebutikker hmm...vet egentlig ikke, må nesten finn ut av det:) gjør ikke noe om det er dyrt,det ikke mye jeg skal ha så)) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 kjøpte ihvertfall min flaske på Jakobs i Oslo. Lenke til kommentar
Fisha Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Litt ot, men deli deluca har jo Bling vannet. 1000 kroner per flaske tror jeg Lenke til kommentar
chris_90 Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 7/11 tror ikke de har det... Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jo, de har det. Kilde Lenke til kommentar
chris_90 Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Hvor mye koster det egentlig? Lenke til kommentar
chris_90 Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Jo, de har det. Kilde oi sann,se det ja,kommer til å tan e tur dit imorgen Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Jeg har smakt VOSS både med og uten kullsyre. Det er bare en gimmick. Smaker like godt/dårlig som alt annet. Husker det kosta rundt 80kr/litern i LA Kelnern fikk store øyne når vi sa at vi faktisk hadde vært i Voss Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Seff er det det, hva trodde du? Tror du virkelig merkeklær som koster 4-5 ganger mer enn dressmann/hm er bedre, faktisk så lages de samme klærne i de samme fabrikkene. Voss og tappekranvann i Norge er like bra. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Jeg har smakt VOSS både med og uten kullsyre. Det er bare en gimmick. Smaker like godt/dårlig som alt annet. Husker det kosta rundt 80kr/litern i LA Kelnern fikk store øyne når vi sa at vi faktisk hadde vært i Voss Voss kommer ikke fra Voss, men fra Iveland Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Seff er det det, hva trodde du?Tror du virkelig merkeklær som koster 4-5 ganger mer enn dressmann/hm er bedre, faktisk så lages de samme klærne i de samme fabrikkene. Voss og tappekranvann i Norge er like bra. Ikkje berre trur, men veit at mange merkleklede er betre. Alle merker kjem ikkje frå same fabrikk nei. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Seff er det det, hva trodde du?Tror du virkelig merkeklær som koster 4-5 ganger mer enn dressmann/hm er bedre, faktisk så lages de samme klærne i de samme fabrikkene. Voss og tappekranvann i Norge er like bra. Nå er vel Voss vann bokstavelig talt kranvann tappet på flaske. Ellers, her er ditt luksusvann (og nei, jeg kødder ikke): Endret 10. november 2009 av runesole Lenke til kommentar
chris_90 Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 Pf var på 7/11 de selger i plast flasker Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Pf var på 7/11 de selger i plast flasker Hadde de ikke den med kullsyre? Hvordan var prisnivået? Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Noen som vet?) takker på forhånd:) Ikke prøv deg på snikreklame. Du er registrert 08-11................................ Du er leid inn av Voss for å drive markedsføring? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Her er alt man trenger å vite om VOSS-vann. Hvorfor betale så mye? http://www1.nrk.no/nett-tv/indeks/109156 Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Hvor kan jeg få kjøpt Kr.sand i Voss? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå