M-10 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 jeg skal kjøpe headsette Roccat Kave.. det jeg lurer på er om at det er noen av dere som har erfaring med det eller prøvd det.. så derfor lurer jeg på om det er Bra =) håper på mange svar Lenke til kommentar
Crabs Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Det er intet mindre enn fantastisk! 5.1 effekten er nydelig om du spiller mye spill eller ser film. Kontrolleren er veldig god å ha, headsettet er fint å se på og bassen er S-Y-K! Headsettet blir koplet til med 4 minijack plugger, og en USB-kabel til kontrolleren. For å utnytte headsettet best mulig anbefaler jeg et godt lydkort. Lenke til kommentar
M-10 Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Det er intet mindre enn fantastisk! 5.1 effekten er nydelig om du spiller mye spill eller ser film. Kontrolleren er veldig god å ha, headsettet er fint å se på og bassen er S-Y-K! Headsettet blir koplet til med 4 minijack plugger, og en USB-kabel til kontrolleren. For å utnytte headsettet best mulig anbefaler jeg et godt lydkort. blir det bra uten lydkort =) ? jeg har ikke noe bra lydkort.. ? men du sa det blir koblet opp med 3 jack og en usb.. er det bak i pcn alle jack da ? og usb også i pcn :S ?!? =) takk for svar Lenke til kommentar
Crabs Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 4 minijack's (en til mikrofon), og ein USB-kabel ja. Viss du ikke har lydkort så vil du ikke få noe spesielt ut av dette headsettet nei. Da vil bare de to fremste høyttalerne i headsettet spille, mens de 4 andre vil være stille. Ta et bilde bak PCen din, så kan jeg fortelle deg om hovedkortet ditt støtter 5.1 eller ikke Lenke til kommentar
M-10 Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 4 minijack's (en til mikrofon), og ein USB-kabel ja. Viss du ikke har lydkort så vil du ikke få noe spesielt ut av dette headsettet nei. Da vil bare de to fremste høyttalerne i headsettet spille, mens de 4 andre vil være stille. Ta et bilde bak PCen din, så kan jeg fortelle deg om hovedkortet ditt støtter 5.1 eller ikke ok skal gjøre det =) 4 minijack's (en til mikrofon), og ein USB-kabel ja. Viss du ikke har lydkort så vil du ikke få noe spesielt ut av dette headsettet nei. Da vil bare de to fremste høyttalerne i headsettet spille, mens de 4 andre vil være stille. Ta et bilde bak PCen din, så kan jeg fortelle deg om hovedkortet ditt støtter 5.1 eller ikke ok skal gjøre det =) dette er hovedkorte mitt =) http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=352394 Lenke til kommentar
Crabs Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Har det samme hovedkortet som deg, og kan si med en gang at det fungerer utmerket med Roccat Kave Lenke til kommentar
M-10 Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Har det samme hovedkortet som deg, og kan si med en gang at det fungerer utmerket med Roccat Kave Flott Ok Tusentakk =P får svaret ditt Lenke til kommentar
M-10 Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 jeg kjøpte dette og har fått det =) ,, men det er en svak skurrelyd i det ??? hvorfor..??? kan det være at jeg må spille det skikkelig inn ?? eller er det for at jeg ikek har et lydkort ? Lenke til kommentar
Crabs Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Prøv å still ned volumet i Windows og still opp "spakene" på den kontrollboksen. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Kjøpte meg Roccat Kave nå nettopp, så får vi se da Lenke til kommentar
M-10 Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 Prøv å still ned volumet i Windows og still opp "spakene" på den kontrollboksen. funka ikke helt ? 0) jeg føler jeg ikke kan styre med spakene.. Men jeg har lyden på 5,1 ?? : ) Lenke til kommentar
Crabs Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Det spørs jo helt. Har du endret lydinstillingene i Kontrollpanelet? Kontrollpanel -> Lyd -> Konfigurer enhet. Der skal du finne mulighetene til å slå på 5.1. Husk at du ikke får lyd i annet enn front når du hører musikk, det er kun i film og spill du vil få den effekten. Test gjerne demoen som ligger på CDen som kom med headsettet, den er nydelig! Lenke til kommentar
M-10 Skrevet 12. november 2009 Forfatter Del Skrevet 12. november 2009 Det spørs jo helt. Har du endret lydinstillingene i Kontrollpanelet? Kontrollpanel -> Lyd -> Konfigurer enhet. Der skal du finne mulighetene til å slå på 5.1. Husk at du ikke får lyd i annet enn front når du hører musikk, det er kun i film og spill du vil få den effekten. Test gjerne demoen som ligger på CDen som kom med headsettet, den er nydelig! ok skal prøve det du sa =) takk for svaret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå