Akse Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hei! Jeg finner meg selv ofte i å kjøpe fast-food når jeg trenger noe kjapt. Jeg synes dette har blitt til en veldig dårlig vane da jeg trener mye, og skulle hatt mer overskudd. Samtidig er det jo dyrt, og ikke spesielt godt heller. Jeg lurer egentlig på om det finnes nettsider, eller om noen av dere forumbrukere har forslag til kjapp, men samtidig god og sunn mat. Takker på forhånd for alle svar! Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 http://www.matprat.no/ har kategori både for rask og sunn mat. Selv spiser jeg mye wok lignende retter, består som regel av noe av dette: Kjøtt: karbonadedeig/kyllingfilet/svinekjøtt Grønnsaker: sopp/paprika/løk/brokkoli/chili/hvitløk osv Tilbehør: havreris/potet/fullkornspasta Tar ikke stort lengre tid enn å steike en grandis å kappe opp og steke dette. Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Bruker du wokpanne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå