MrAvionics Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 At photorec er kjempetreg tyder kun på en ting; disken er så fysisk skadet at lesing tar tid. Potorec tok ikke så lang tid, men testdisk var det som var kjempe treg... Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Men det blir spennende og se på resultatet etter at Active@ File Recovery er ferdig.... Nå har den stått på i 1 time og 13 minutter og er 23% så det tar nok bare noen timer til den er ferdig... SVARTE!!!!!!! Slo av pcen uten å tenke meg og og da stoppet scanningen=( Får sette den på i natt igjen tror jeg=) Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Ja nå er den ferdig og det hjalp ikke. Det eneste som skjedde var at mappene ble kopiert over til mine dokumenter mappen. Men uten innhold. Kan det være ett tegn på at dette er umulig eller er det noen som har en genial plan? Venter spent:) Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 Ingen som vet om det er noe annet jeg kan prøve?.? Ingen som vet om det er noe annet jeg kan prøve?.? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Klon disken med dertil egnet verktøy og ta det derifra. Evt. hør med IBAS. Tusenlappene forsvinner fort, men det spørs jo hvor mye dataene dine er verdt for deg. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 ibas tar seg bra betalt ja, mener det var 13k + moms regningen var sist jeg sendte inn 2disker i raid1 for recovery. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 Klon disken med dertil egnet verktøy og ta det derifra. Noen tips til ett ENKELT verktøy? Evt. hør med IBAS. Tusenlappene forsvinner fort, men det spørs jo hvor mye dataene dine er verdt for deg. det gidder jeg ikke. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 dd_rescue er enkelt. Man må bare klare å lese en liten readme + tørre å starte opp en linux-livecd. Men ja; nå vet du hvor snedig det er med backup. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 Hmm skal prøve det når jeg får tilbake pcen min:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå