Nstin Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Jeg kjøpte meg en BMW I påskeferien og jeg tenkte jeg skulle lage en liten showcase da:)Bilen er en 97 moden e36 touring. Jeg ga 49 000 for den. Bilen hadde gått 174 000 og har nå nådd 186 000 Bilen er en drøm å kjøre og dama elsker den<3 Hadde den på langtur til danmark hvor det ble kjørt 200mil uten problemer på en uke:) Bilen har masse utstyr. Blandt annnet: Klima, stor kjørecomputer, varmeseter, automatisk avblendbarespeil også utvendig, oppvarmede speil ute, grønnsota frontrute øverst, alarm, elektriske vinduer, og mer=) For å vise litt hva jeg har gjort med den, eventuelt få tips til flere ting jeg kan gjøre med den Jeg har desverre ingen bilder av bilen helt orginal Jeg har bytta felger, lykter fremme, blinkers fremme, alle lysa inne i bilen til blå led, skiltlysa til hvite led, satt i dvd/cdspiller, bytta bremser og klosser foran, olje og oljefilter, stoffmatter foran og bak og noe mer jeg ikke kommer på i farta:P Første bildet er i Kristiansand, med nye blinkers =) Bilde nr 2 er når den er mest orginal. Men med nye felger, nye lykter, og nytt carbon merke på panser Bilde nr 3 er baksiden av bilen. Med blå led's over bagasjen. Nederste del av bakluka er kappa av og ny del er blitt lagd å sveiset på å lakkert hele luka=) Skilt lysa er hvite led's Bilde nr 4 er der jeg sitter:) Med touchscreen dvd/cd spiller, blå led's ved beina og i taket Bilde nr 5 er fra under bilen Bilde nr 6 er et bilde fra førerplassen i mørket og ja terningene er fortjent opp til flere ganger;) Bilde nr 7 er med vinterfelgene:P og i bilen sitter dama<3 felgene har på orginale bmw kapsler nå Endret 13. januar 2010 av Nstin Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 reservert til showcasebilder Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Gratulerer med en flott bil, vi du ha tips? høgg ned "skogen" og få baklys med hvite blinkers. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 10. november 2009 Forfatter Del Skrevet 10. november 2009 Takk for svar:) Skogen blir desverre å beholde, jeg er veldig glad i baums:P Baklys med hvite blinkers er noe jeg har veldig lyst på. men jeg synes de er veldig dyre 1300 pr lykt eller 1600 for et sett med krystall look :S Har også vurdert større felger, 19 toms, gull felger med inpress:) Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) De sommerfelgene du har der er kanskje de aller flotteste man kan ha på en E36 etter min mening. For øvrig fin bil, har sansen for E36 Touring, og hvitt er jo veldig i vinden for tiden! Mye utstyr er alltid knall. Savner skinnseter, riktignok. Endret 10. november 2009 av OML Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 10. november 2009 Forfatter Del Skrevet 10. november 2009 Takker Men felgene har blitt veldig stygge etter at min bror kjørte ut å kantkjørte de veldig. Hvis ikke hadde jeg beholdt de uten tvil! Kunne ikke tenkt meg en annen farge Planer fremover er å få i ordentlig anlegg i bilen. Har ikke andre planer enda. noen forslag? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Fyr på nytt nummerskilt med flagget! Ellers utrolig stilig bil... Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 Takk! Er veldig fornøyd med bilen. Fin å kjøre på snøen også, er veldig forutsigbar hvis man ligger breit har jeg funnet ut;) Ikke at jeg er noen råkjører, men måtte jo kjenne på åssen bilen oppførte seg i sladd Blir ikke så mye gjort med bilen nå på noen måneder, skal nemlig flytte i januar:D Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Har nå flyttet ut for meg selv:) Og bilen svarer med å ikke bli varm:( motoren kommer aldri over det blå feltet på målern og blåser ikke varmluft. Kompis av meg mener jeg må bytte termostat og vannpumpe. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Bytt termostat Ser ingen grunn til å bytte vannpumpa siden du åpenbart har god nok sirkulasjon! Endret 13. januar 2010 av Pluggen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå