Dings Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Halla folkens! Snart ferdig med kabinett numero 2 i "Laminatserien" Er ikke helt ferdig. Mangler å montére blå LEDs som indikator for viftene og en del vifter. (ikke at jeg trenger dem for jeg har nettopp fått vannkjøling 8) ) Bilder finnes her: http://80.202.231.125/laminat (Achtung! modem / ISDN habens nichts hier å gjøhre ) Det ferdige prosjektet vil blir å finne på www.laminatkabinett.tk som forøvrig vil komme med nytt design om ikke lenge. (Gjett hva jeg skal i kveld ) Mvh. Dings PS. Tralalapiller hjelp med "rettskrivingen" 8) (han ble faktisk sensurert.. 8) ) Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Det overrasker meg fortsatt at folk setter viftene til å blåse ned på radiatoren. Siden varme stiger bør du sette viftene under radiatoren, og de bør settes til å blåse opp. Ellers så var det ganske stilig, men litt små-shabby Lenke til kommentar
Dings Skrevet 24. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2003 At den er små shaby er jeg fullstendig klar over, måtte bare få noen bilder på nett Ang. viftene så vet jeg at de egentlig skal suge ut fra radiatoren, men det ble ikke like pent. Holder CPUen under 40 grader er jeg uansett fornøyd (idler på 35). Mvh. Dings PS. Tralalapiller sier: "(...)men litt små shabby" <-- øyh! Døh, Vito: Kjeften... PPS. Dings mener Tralalapiller bør regge sin egen konto.. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Den var SHTØGG ;P neida den var vel grei nok, men dere burde sage ting slikt at den ble helt bein over alt. Vantanken sitter den fast der den står oppå hdd eller? Når skal du få råd til ett kabinett? Lenke til kommentar
Dings Skrevet 29. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2003 Det meste på kabinettet er faktisk rett, men det ser skjevt ut / skjevere enn det er ut på bildene.. :-? (og langt mer rett enn originalen) Få råd til eget kab. ? Skrotet jo nettopp Chiftecen min jo.. Dessuten.. Klikklaminat ekke gratis.. Mekker ikke kabinett pga. penger, emn av den simple grunn som de fleste andre folk mekker kabinett for; det er GØY Vantanken står (foreløbig) kun oppå disken, emn jeg skal finne en måte å få festet den på. Men men.. Takk for alle komentarer, og husk, prosjektet er ikke ferdig. Mvh. Dings Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Ser ut som du har god plass i kassa di. men, no`møbel synes jeg ikke det var... Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Det meste på kabinettet er faktisk rett, men det ser skjevt ut / skjevere enn det er ut på bildene.. :-? (og langt mer rett enn originalen) Få råd til eget kab. ? Skrotet jo nettopp Chiftecen min jo.. Dessuten.. Klikklaminat ekke gratis.. Mekker ikke kabinett pga. penger, emn av den simple grunn som de fleste andre folk mekker kabinett for; det er GØY PS. Han kødda. Lenke til kommentar
Dings Skrevet 1. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2003 Skjønte nesten at det var kødd da Anyways. Har lagt opp noen flere bilder. Sanaaart ferdig med kabinettet nå.. Hadde nok vært ferdig hadde det ikke vært for at Clas ikke ville ta bankkortet mitt på lørdag http://80.202.231.125/laminat <-- der ligger 6 nye bilder www.laminatkabinett.tk er forresten oppdatert med ny layout Mvh. Dings Edit: link-fix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå