Gå til innhold

Laminatkabinett build2 S(-econd)E(-dition)

Anbefalte innlegg

Halla folkens!

Snart ferdig med kabinett numero 2 i "Laminatserien"

Er ikke helt ferdig. Mangler å montére blå LEDs som indikator for viftene og en del vifter. (ikke at jeg trenger dem for jeg har nettopp fått vannkjøling 8) )

Bilder finnes her: http://80.202.231.125/laminat (Achtung! modem / ISDN habens nichts hier å gjøhre :D )

Det ferdige prosjektet vil blir å finne på www.laminatkabinett.tk som forøvrig vil komme med nytt design om ikke lenge. (Gjett hva jeg skal i kveld :D )

Mvh.

Dings

PS. Tralalapiller hjelp med "rettskrivingen" 8) (han ble faktisk sensurert.. 8) )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At den er små shaby er jeg fullstendig klar over, måtte bare få noen bilder på nett ;)

Ang. viftene så vet jeg at de egentlig skal suge ut fra radiatoren, men det ble ikke like pent. Holder CPUen under 40 grader er jeg uansett fornøyd (idler på 35).

Mvh.

Dings

PS. Tralalapiller sier: "(...)men litt små shabby" <-- øyh! Døh, Vito: Kjeften...

PPS. Dings mener Tralalapiller bør regge sin egen konto..

Lenke til kommentar

Det meste på kabinettet er faktisk rett, men det ser skjevt ut / skjevere enn det er ut på bildene.. :-? (og langt mer rett enn originalen)

Få råd til eget kab. ? Skrotet jo nettopp Chiftecen min jo.. Dessuten.. Klikklaminat ekke gratis.. Mekker ikke kabinett pga. penger, emn av den simple grunn som de fleste andre folk mekker kabinett for; det er GØY :D

Vantanken står (foreløbig) kun oppå disken, emn jeg skal finne en måte å få festet den på.

Men men.. Takk for alle komentarer, og husk, prosjektet er ikke ferdig.

Mvh.

Dings

Lenke til kommentar
Det meste på kabinettet er faktisk rett, men det ser skjevt ut / skjevere enn det er ut på bildene.. :-? (og langt mer rett enn originalen)

Få råd til eget kab. ? Skrotet jo nettopp Chiftecen min jo.. Dessuten.. Klikklaminat ekke gratis.. Mekker ikke kabinett pga. penger, emn av den simple grunn som de fleste andre folk mekker kabinett for; det er GØY

PS. Han kødda.

Lenke til kommentar

Skjønte nesten at det var kødd da ;)

Anyways. Har lagt opp noen flere bilder. Sanaaart ferdig med kabinettet nå..

Hadde nok vært ferdig hadde det ikke vært for at Clas ikke ville ta bankkortet mitt på lørdag :(

http://80.202.231.125/laminat <-- der ligger 6 nye bilder :)

www.laminatkabinett.tk er forresten oppdatert med ny layout :)

Mvh.

Dings

Edit: link-fix

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...