Gå til innhold

Ny telefon, erfaringer med Nokia 5800?

Pjotter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
liker mye bedre utseende på 5530 da, og de er jo veldig like bortsett fra 3g og gps så for meg virker det ut som 5530 er et bedre valg. men liker jo også 5800 :p

5800 har større skjerm, den har gps (og agps), den har 3G, den har mye bedre (1320 mAh) batteri enn 5530 (1000 mAh), den har bedre blits og lys, den har medfølgende 8GB minnekort mens 5530 kun har 4GB, og jeg antar at 5800 sine høyttalere er bedre, selv om jeg er usikker på det punktet.

Jeg hadde aldri vært i tvil hvilken jeg ville hatt iallefall.

Lenke til kommentar

mm, du har et poeng der... men det med kinetic scrolling har jo ikke 5800, men det har derimot 5530. og etter å ha sett sammenligninger av disse mobilene på nettet, så virker det som at det har blitt gjort mange nyttige ting i menyene i 5530 enn i 5800. men for all del, det virker som 5800 er en knall telefon det og.

Lenke til kommentar
tror faktisk jeg kjører på 5530 jeg ;) får helle skaffe meg ny mobil med 3g og gps senere : ) tusen takk for alle innspill, det har hjulpet virkelig.

Bare hyggelig! Det er ikke alltid det er så enkelt å finne mobilen som passer. Så da er det greit å forhøre seg for å få råd og tips. Det er alltid kjekt når folk prøver å hjelpe til. Jeg har hatt masse glede av god hjelp på internett.

Får ønske lykke til med valget, og håper du blir godt fornøyd med den mobilen du til slutt måtte velge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...