Gå til innhold

Trenger råd om kjøp av 19" LCD

Kpg

Anbefalte innlegg

Hei. Er på utkikk etter en ny 19" LCD skjerm da den jeg har for øyeblikket holder på å ta kveld. Ønsker en skjerm med lav responstid, helst ikke mer enn 4ms. Min vx924 jeg har nå leverer 85hz på oppløsninger fra 1024 og ned. Ønsker noe av det samme på en ny skjerm.

Fargekvalitet på skjermen er ikke så viktig da skjermen skal brukes til surfing og counter strike source.

Så kriterier er da

19" LCD

4ms responstid eller lavere

85hz ved 800*600 oppløsning

Bare å komme med evt tips, da blir jeg glad.

Mvh Kristoffer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjører du på DVI eller VGA tilkobling?

Det begynner å bli snevrere utvalg av 19" LCD, og prisene er ofte like høye som 21 - 24".

MPX har en rimelig BenQ 24" på tilbud denne uken.. 2ms (5ms) responstid, full HD, god kontrast og 1920x1280 oppløsning :)

Jeg hadde nok uansett valgt en 21,5 -> skjerm da virker å gi "mest-for-pengene" i disse tider.. Med mindre du ABSOLUTT må ha 19 tommer :)

Kjører du på DVI eller VGA tilkobling?

Det begynner å bli snevrere utvalg av 19" LCD, og prisene er ofte like høye som 21 - 24".

MPX har en rimelig BenQ 24" på tilbud denne uken.. 2ms (5ms) responstid, full HD, god kontrast og 1920x1280 oppløsning :)

Jeg hadde nok uansett valgt en 21,5 -> skjerm da virker å gi "mest-for-pengene" i disse tider.. Med mindre du ABSOLUTT må ha 19 tommer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...