Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvite prikker på penis

Gjest Guest_Redd_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Redd_*

Heihei :)

Jeg har fått noen rare prikker på forhuden og penishodet. De kom i går etter jeg hadde vært i boblebadet med kjæresten min. Vi hadde noe blåfarge i for å få det kosligere. Jeg brukte noe rensemiddel i boblebadet og så vasket jeg noe med klorin siden jeg sølte blåfarge på gulvet. Jeg kan ikke huske om jeg rørte penis etter jeg hadde klorin eller rensemiddel på hendene.

Jeg svei litt på forhuden en stund etter vi var i badekaret, men brydde meg ikke. Når jeg stod opp i dag var det en liten hvit prikk på selve penishodet, under forhuden. Og forhuden var litt vond og litt tykk.

Nå har det blitt hvite prikker som jeg ikke får av på forhuden.

Jeg er litt redd for hva det kan være, så tusen takk for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Redd_*
Vask den godt i vann og se det an. Blir det smertefullt bør du oppsøke lege.

Skal prøve å vaske den i dusjen i morgen tidlig.

Men noen som vet hva det er?

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Redd_*
Vet ikke om det er så lurt å utsette vaskingen, du...

Jeg har vasket den godt flere ganger, og i dag tidlig var det ikke mange hvite prikker igjen når jeg stod opp.

Men noen litt rødlige sår =/

Forhuden er blitt trangere, men tror det er fordi det gror. Det svir når jeg pisser, men det er vell fordi det er noen sår.

Noen som vet noe?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Hvite prikker er et av symptomene ved testikkelkreft, anbefaler deg å oppsøke fastlegen din så fort som overhodet mulig!

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Redd_*
Hvite prikker er et av symptomene ved testikkelkreft, anbefaler deg å oppsøke fastlegen din så fort som overhodet mulig!

De er ikke hvite nå. De var det i går, men i dag tidlig var det sår som gror.

Jeg tror kanskje det er hud som har etset vekk med tanke på at jeg sikkert har kommet ani med klorin? Noen som har noe ide?

Lenke til kommentar

LOL! Bra du ikke skal bli lege. Hadde isåfall sikkert vært hyggelig å være pasienten din (ironi)

Hvite prikker kan være symptomer for alt mulig rart!

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Redd_*
Vi har om kjønnssykdommer på skolen nå, syntes og høre noe med kjønnsvorter og hvite greier på huet :p

Er ikke hvite klumper/prikker på forhuden lenger, er bare noen skorper og sår som gror :) Er nok kloren som etset vekk litt hud. På selve penisen, altså under forhuden, er det bare et lite sår som bruker litt lenger tid på å gro :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...