Psykl0n Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Heisann! Da har det skjedd at min WD Caviar Green 500 gb disk etter noen år begynner å slite. På denne disken er alt av musikk, filmer og data. Ikke OS eller programmer. I dag så startet den å lage ulyder som innebærer knirking og piping. Den fryser også PC'en min under POST. Det fungerer knall å boote PC'en med min OS og applikasjonsdisk, men da kan ikke WD disken være koblet i. Det er ganske viktig at jeg får igjen data som ligger på WD disken da alt av musikk o.l ligger der. Er det mulig å recovere dataen fra WD disken? Ibas har jeg ikke budsjett til Takker for svar! Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Prøv disken i en annen PC. Får du den til å fungere bør du umiddelbart kopiere data fra den. Husk å ha lagringsplass tilgjengelig på den andre PC-en. Lenke til kommentar
Psykl0n Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 Takker! Prøver i morgen! Lenke til kommentar
Psykl0n Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Det funket ikke. Den fryser den andre maskinen på POST også. Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Fryser eller bruker lang tid? Lenke til kommentar
Psykl0n Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Fryser. Den har stått i ca 10-15 min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå