Gå til innhold

Fifa10 Online Problem

Escanath

Anbefalte innlegg

Hei, har nettopp kjøpt meg ps3 + fifa10, og spiller online mot andre folk osv fra andre land. Men når jeg skal spille mot en kompis, kommer det bare "Denne spilløkten er ikke lenger tilgjengelig" Uansett hva vi gjør. Spiller jo mot alle andre helt fint.

(Blir det samme noen ganger mot andre også har jeg funnet ut i ettertid.)

Noen som har en løsning?

Bruker trådløst

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, har nettopp kjøpt meg ps3 + fifa10, og spiller online mot andre folk osv fra andre land. Men når jeg skal spille mot en kompis, kommer det bare "Denne spilløkten er ikke lenger tilgjengelig" Uansett hva vi gjør. Spiller jo mot alle andre helt fint.

(Blir det samme noen ganger mot andre også har jeg funnet ut i ettertid.)

Noen som har en løsning?

Bruker trådløst

med fifa 09 skjedde dette ofte med meg. jeg og en kompis skulle spille sammen, begge med god linje men gikk ikke uansett hvor lenge vi prøvde. med fifa 10 har det ikke vært noe problem. prøv litt forskjellig med hvem som inviterer hvem osv. skru av alle downloads selvsagt. er noen ganger det bare ikke går mot enkelte motspillere. virker som fifa prøver å koble opp randoms med hverandre og ikke sjekker linjer og kobler opp etter signal.

vet ikke om dette hjalp deg noe men :p lykke til!

Lenke til kommentar

Når du kjører nettverkstest på dashbordet, hvilken NAT type får du? Du bør enten ha 1 eller 2. får du 3 er du mest sannsynlig bak en router eller brannmur, og det vil bli problematisk å spille mot andre.

I instruksjonsboken som følger med spillet står det hvilke porter som må være åpne i routeren din. Du har mest sannsynlig også et modem, portene må også åpnes her rettet mot routeren.

Du skriver at det ikke er problematisk å spille mot andre, kan det hende problemet ligger hos kompisen din.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvor intruksjonsboken er, men kunne jeg bare fått vite akkurat hvilke porter som må åpnes for online spill på ps3? Og er det spesielle porter for Ps3 online OG FIFA f.eks? Hadde vært flott om jeg kunne ha åpnet begge, sliter av og til med å spille mot kompiser. Vanlig ranked play now funker veldig ofte det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...